Στα μαθηματικά μπήκαμε στο 19ο κεφάλαιο , ακολουθώντας στη νέα σειρά που έβαλα τα κεφάλαια (εδώ η σειρά).
Φυσικά κι εδώ το χριστουγεννιάτικο πνεύμα ήταν παρόν!
Δουλέψαμε αρχικά με τις διαφάνειες της παρουσίασης , χωρίζοντας τα μοτίβα σε αυτά που ακολουθούν ένα κανόνα όπου το στοιχείο του μοτίβου επαναλαμβάνεται και σε αυτά που ακολουθούν κάποια αριθμητική διάταξη.
Οι χαρούμενες εικόνες και το χαλαρό κλίμα στην τάξη βοήθησαν πολύ ώστε τα παιδάκια μου να συμμετέχουν με ιδιαίτερη θέρμη σήμερα!
Εννοείται πως έβαλα και 2 δραστηριότητες κόψε-κόλλησε! Αν δε βάλω στα μοτίβα , πού θα βάλω; Δουλεύοντας λοιπόν με τις διαφανειες κάναμε κι εμείς αριθμητικά μοτίβα στο τετράδιο ακολουθώντας διάφορους κανόνες.
Αρχικά κόψαμε πιγκουινάκια και πιγκουινίτσες (δεν ξερω αν υπάρχει τέτοια λέξη, αν δεν υπαρχει θέλω τα πνευματικά της δικαιώματα! :P).
Και μετά καλτσες και ζαχαρωτά!
Φυσικά βρήκαμε και το πλήθος των πιγκουίνων και των καλτσών και ζαχαρωτών, βάζοντας πρώτα τα ίδια μαζί (πρόσθεση ίδιων αριθμών) και μετά όλα μαζί. Δεν αναφέραμε ακόμα τον όρο "φορές" ούτε και τον πολλαπλασιασμό.
Η Παρουσίαση εδώ.
Για το σπίτι πήραμε τα πιγκουινάκια που μας περίσσεψαν , για να φτιάξουμε ένα δικό μας μοτίβο.
Φυσικά κι εδώ το χριστουγεννιάτικο πνεύμα ήταν παρόν!
Δουλέψαμε αρχικά με τις διαφάνειες της παρουσίασης , χωρίζοντας τα μοτίβα σε αυτά που ακολουθούν ένα κανόνα όπου το στοιχείο του μοτίβου επαναλαμβάνεται και σε αυτά που ακολουθούν κάποια αριθμητική διάταξη.
Οι χαρούμενες εικόνες και το χαλαρό κλίμα στην τάξη βοήθησαν πολύ ώστε τα παιδάκια μου να συμμετέχουν με ιδιαίτερη θέρμη σήμερα!
Εννοείται πως έβαλα και 2 δραστηριότητες κόψε-κόλλησε! Αν δε βάλω στα μοτίβα , πού θα βάλω; Δουλεύοντας λοιπόν με τις διαφανειες κάναμε κι εμείς αριθμητικά μοτίβα στο τετράδιο ακολουθώντας διάφορους κανόνες.
Αρχικά κόψαμε πιγκουινάκια και πιγκουινίτσες (δεν ξερω αν υπάρχει τέτοια λέξη, αν δεν υπαρχει θέλω τα πνευματικά της δικαιώματα! :P).
Και μετά καλτσες και ζαχαρωτά!
Φυσικά βρήκαμε και το πλήθος των πιγκουίνων και των καλτσών και ζαχαρωτών, βάζοντας πρώτα τα ίδια μαζί (πρόσθεση ίδιων αριθμών) και μετά όλα μαζί. Δεν αναφέραμε ακόμα τον όρο "φορές" ούτε και τον πολλαπλασιασμό.
Η Παρουσίαση εδώ.
Για το σπίτι πήραμε τα πιγκουινάκια που μας περίσσεψαν , για να φτιάξουμε ένα δικό μας μοτίβο.
Τα ζουζουνάκια μου ξετρελάθηκαν!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννα συγχαρητήρια κι ευχαριστώ γι ακόμη μια φορά!
Χρήστος.
Πολύ χαίρομαι, Χρήστο!!!!Σε ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈίσαι φοβερή! έχοντας πρώτη φορά β δημοτικού και με ελαχιστη προοϋπηρεσία, το υλικό σου με έχει σώσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύη
ΩΩωωωωωω!! Ευχαριστω πολύ Ευη!
Διαγραφή