Στα Μαθηματικά σήμερα μπήκαμε στο βιβλίο (ναι, ναι το κάνουμε κι αυτό μερικές φορές) και κάναμε την πρώτη σελίδα (50) του 18ου κεφαλαίου.
Η άσκηση με το κρυφτό φάνηκε εύκολη στα παιδιά , μιας και όλα μετράνε 5-5 όταν το παίζουν.
Στην παρακάτω άσκηση που έπρεπε να βρουμε τον κανόνα στα αριθμητικά μοτίβα τα πήγαμε αρκετά καλά , αν και το κατέβασμα ακόμα ταλαιπωρεί κάποιους.
Στην άσκηση με τα λάθη που έπρεπε να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Βρίσκαμε τον κανόνα και συμπληρώναμε τη συνέχεια.
Τη σελίδα 51 δε θα την κάνω καθώς θεωρώ πως πιο πολύ μπερδεύει , παρά προσφέρει κάτι στα παιδιά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος περιμένει από 7χρονα να βρουν μηχανισμούς για την επίλυση του 4Χ20 ή 8Χ8 + 4Χ4 !
Στο Τ.Ε. κάναμε την άσκηση γ και τις άλλες θα τις αφήσουμε. Η άσκηση γ έχοντας πιο παιδικό χαρακτήρα και ωθώντας τα παιδιά στην αφαίρεση με το κατέβασμα της τσουλήθρας έγινε αρκετά εύκολα και ήταν ευχάριστη για τα παιδιά.
Για το σπίτι έδωσα το παρακάτω φύλλο εργασίας, δουλεύοντας και πάλι όσα μας έμαθε η Πολλαπλασιαζέλα.
Η άσκηση με το κρυφτό φάνηκε εύκολη στα παιδιά , μιας και όλα μετράνε 5-5 όταν το παίζουν.
Στην παρακάτω άσκηση που έπρεπε να βρουμε τον κανόνα στα αριθμητικά μοτίβα τα πήγαμε αρκετά καλά , αν και το κατέβασμα ακόμα ταλαιπωρεί κάποιους.
Στην άσκηση με τα λάθη που έπρεπε να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερο πρόβλημα. Βρίσκαμε τον κανόνα και συμπληρώναμε τη συνέχεια.
Τη σελίδα 51 δε θα την κάνω καθώς θεωρώ πως πιο πολύ μπερδεύει , παρά προσφέρει κάτι στα παιδιά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος περιμένει από 7χρονα να βρουν μηχανισμούς για την επίλυση του 4Χ20 ή 8Χ8 + 4Χ4 !
Στο Τ.Ε. κάναμε την άσκηση γ και τις άλλες θα τις αφήσουμε. Η άσκηση γ έχοντας πιο παιδικό χαρακτήρα και ωθώντας τα παιδιά στην αφαίρεση με το κατέβασμα της τσουλήθρας έγινε αρκετά εύκολα και ήταν ευχάριστη για τα παιδιά.
Για το σπίτι έδωσα το παρακάτω φύλλο εργασίας, δουλεύοντας και πάλι όσα μας έμαθε η Πολλαπλασιαζέλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!