Συνεχίσαμε με το 17ο κεφάλαιο σήμερα κάνοντας την πρώτη άσκηση από το βιβλίο (σελ.49).
Εδώ έπρεπε να φτιάξουμε κορδόνια με χάντρες υπολογίζοντας την αξία τους. Κάθε κόκκινη χάντρα είχε αξία 10 και κάθε κίτρινη 1. Τα περισσότερα παιδιά μ΄πήκαν αμέσως στο νόημα και βρήκαν γρήγορα τις λύσεις.
Για μεγαλύτερη εξάσκηση , αποφάσισα να φτιάξουμε κι εμείς βραχιόλια με κόκκινες και κίτρινες χάντρες.
Έκοψα μια λωρίδα άσπρο χαρτί και μικρά κόκκινα και κίτρινα τετράγωνα (για να μην μπερδευτούμε με άλλα χρώματα, αφού ήδη ξέραμε την αξία σε αυτά).
Σε κάθε ομάδα έδωσα έναν αριθμό που έπρεπε να τον σχηματίσει με τις χάντρες που είχαν. Εδωσα τους αριθμούς 48, 55, 39 και 33 για να μπορούν να αποτυπωθούν και με τη μορφή του μοτίβου. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ όμορφα!
Τα βραχιολάκια μας!
Σε κάποιες ομάδες μάλιστα τα μέλη της βρήκαν 2 τρόπους για να φτιάξουν τον αριθμό. Η παιγνιώδης μορφή της άσκησης , εκτός του ότι ανάγκασε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν, έφερε τα παιδιά πιο κοντά στο ζητούμενο: να δημιουργήσουν έναν αριθμό με 2 τιμές.
Συνεχίσαμε μετά με το παιχνίδι του βατραχάκου μας. Χθες δεν είχαν προλάβει να το δουλέψουν όλα τα παιδιά κι ετσι σήμερα που είχαμε χρόνο μπόρεσαν να παίξουν όλα τα παιδιά.
Σήμερα ο βατραχάκος διάλεγε ένα χαρτάκι που είχε μια πρόσθεση διψήφιων πάλι (ο ένας προσθετέος από 10-19) και μετά μας την παρουσίαζε με το γνωστό τρόπο:
π.χ. 24+15= 24+10+5=39
Κάθε δεκάδα είναι πήδημα και κάθε μονάδα βηματάκι.
Οι ασκησούλες που ετοίμασα , αλλά λόγω προβλήματος στο φωτοτυπικό μας δεν μπόρεσα να δώσω.
Εδώ έπρεπε να φτιάξουμε κορδόνια με χάντρες υπολογίζοντας την αξία τους. Κάθε κόκκινη χάντρα είχε αξία 10 και κάθε κίτρινη 1. Τα περισσότερα παιδιά μ΄πήκαν αμέσως στο νόημα και βρήκαν γρήγορα τις λύσεις.
Για μεγαλύτερη εξάσκηση , αποφάσισα να φτιάξουμε κι εμείς βραχιόλια με κόκκινες και κίτρινες χάντρες.
Έκοψα μια λωρίδα άσπρο χαρτί και μικρά κόκκινα και κίτρινα τετράγωνα (για να μην μπερδευτούμε με άλλα χρώματα, αφού ήδη ξέραμε την αξία σε αυτά).
Σε κάθε ομάδα έδωσα έναν αριθμό που έπρεπε να τον σχηματίσει με τις χάντρες που είχαν. Εδωσα τους αριθμούς 48, 55, 39 και 33 για να μπορούν να αποτυπωθούν και με τη μορφή του μοτίβου. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ όμορφα!
Σε κάποιες ομάδες μάλιστα τα μέλη της βρήκαν 2 τρόπους για να φτιάξουν τον αριθμό. Η παιγνιώδης μορφή της άσκησης , εκτός του ότι ανάγκασε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν, έφερε τα παιδιά πιο κοντά στο ζητούμενο: να δημιουργήσουν έναν αριθμό με 2 τιμές.
Συνεχίσαμε μετά με το παιχνίδι του βατραχάκου μας. Χθες δεν είχαν προλάβει να το δουλέψουν όλα τα παιδιά κι ετσι σήμερα που είχαμε χρόνο μπόρεσαν να παίξουν όλα τα παιδιά.
Σήμερα ο βατραχάκος διάλεγε ένα χαρτάκι που είχε μια πρόσθεση διψήφιων πάλι (ο ένας προσθετέος από 10-19) και μετά μας την παρουσίαζε με το γνωστό τρόπο:
π.χ. 24+15= 24+10+5=39
Κάθε δεκάδα είναι πήδημα και κάθε μονάδα βηματάκι.
Οι ασκησούλες που ετοίμασα , αλλά λόγω προβλήματος στο φωτοτυπικό μας δεν μπόρεσα να δώσω.
Είσαι καταπληκτική μας βοηθάς πάρα πολύ και μας εμπνέεις με τη δουλειά σου, σε ευχαριστούμε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ πολύ! Καλή χρονιά!
Διαγραφή