Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Πώς γίνεται; Πώς παίζεται; (3)

Σήμερα στην ενότητά μας συναντήσαμε τους παρελθοντικούς χρόνους των ρημάτων (Αόριστος , Παρατατικός).
Αρχικά διαβάσαμε το κείμενο και το επεξεργαστήκαμε κάνοντας μια μικρή επανάληψη στα μέρη του λόγου. Διαλέγω κάποιες λέξεις και ζητώ από τα παιδιά να βρουν σε ποιο μέρος του λόγου ανήκουν και φυσικά να το αιτιολογήσουν. Τελευταία άφησα τα ρήματα με τα οποία θα ασχολούμασταν σήμερα.
Θυμηθήκαμε έτσι τους δυο μάγους της χώρας του Χθες που γνωρίσαμε πέρσι.

Φέτος μάθαμε πως το μάγο Σύνεχεια τον λένε Παρατατικό και το μάγο σε Μια στιγμή τον λένε Αόριστο. Στο μάγο Παρατατικό δώσαμε πράσινο ραβδί και στο μάγο Αόριστο ένα κόκκινο.
Όλα αυτά οδήγησαν φυσικά σε ένα παιχνίδι. Κάθε παιδί έγραψε ένα ρήμα σε -ω στο Τώρα (ενεστώτας).
Με τη σειρά περνούσαν από το κουτί και διαλέγαν ραβδί (καλαμάκια).
Αν το ραβδί ήταν πράσινο έπρεπε να βάλουν το ρήμα τους στον Παρατατικό και αν ήταν κόκκινο στον Αόριστο. Ο Αόριστος μας μπέρδευε λίγο , αλλά με πολλη υπομονή και εξασκηση τα καταφέραμε.
Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του βιβλίου και του Τ.Ε (5,6) που δε μας δυσκόλεψαν ιδιαίτερα μετά από τόση εξάσκηση.
Φύλλο εργασίας

2 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου, τα καταπληκτικά βιντεάκια σου μπορούμε να τα βρούμε κάπου συγκεντρωμένα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ! Μπορείτε να βρειτε όλα τα βίντεο στο κανάλι μου στο youtube. Το όνομα είναι Ioanna Chatsikou. Αν υπάρχει πρόβλημα πείτε μου να τα ανεβάσω 'ολα εδώ σε μια αναρτηση.

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!