Τρίτη, 20 Μαΐου 2014

Πώς γίνεται; Πώς παίζεται; (2)


Συνεχίσαμε στην 22η ενότητα σήμερα βρίσκοντας παιχνίδια, φτιάχνοντας λίστες και επαναλαμβάνοντας τους  ορθογραφικούς κανόνες για τα άρθρα τις και της.
Στο πρώτο κείμενο , αφού το διαβάσαμε, αναρωτηθήκαμε πόσες ώρες τηλεόραση βλέπουμε καθημερινά. Κάναμε έτσι μια μικρή έρευνα σχετικά με τις ώρες που ξοδεύουμε στην τηλεόραση. Ευτυχώς δεν ήταν υπερβολικά πολλές και από ό,τι κατάλαβα οι γονείς περιορίζουν πολύ το τι και το πόσο θα δουν τα παιδιά (μπραβο στους γονείς για τη στάση τους!).
Συνεχίσαμε γράφοντας ομαδικά μια λίστα με όλα τα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε αντι να δούμε τηλεόραση. Εντυπωσιαστήκαμε με όλες τις επιλογές που έχουμε.
Στο κείμενο μέσα αναφερόταν το κρυφτό , ένα από τα πιο παραδοσιακά παιχνίδια. Φτιάξαμε έτσι ακόμα μια ομαδική λίστα με όσα παραδοσιακά παιχνίδια μπορούσαμε να σκεφτούμε.
Επειτα προχωρήσαμε στο κείμενο με τις οδηγίες και τους όρους συμμετοχής σε ένα διαγωνισμό κολάζ. Αφού θυμηθήκαμε την τεχνική του κολάζ , εντοπίσαμε και αριθμήσαμε τους όρους συμμετοχής. Με ερωτήσεις είδαμε αν κατανοήσαμε σωστά αυτούς τους όρους.
Υστερα μεταφερθήκαμε στο τετράδιο και θυμηθήκαμε τους ορθογραφικους κανόνες του θηλυκού άρθρου (της, τις). Συμπληρώσαμε την άσκηση (την άσκηση της παρουσίασης δεν προλάβαμε να την κάνουμε).
Στην 4η άσκηση έπρεπε να βρουμε τις πόλεις μέσα στο κρυπτόλεξο. Δεν αντιμετωπίσαμε δυσκολίες μιας και είναι μια άσκηση που κάνουμε συχνά στα φύλλα εργασίας. Όταν την ολοκληρώσαμε, βγάλαμε το χάρτη μας και εντοπίσαμε τις πόλεις αυτές εκεί. Πρώτα βρίσκαμε την Ιερισσό και μετά με οδηγίες προσανατολισμού (από την κυρία -βόρεια , νότια, ανατολικά , δυτικά) βρίσκαμε την πόλη.
Παρουσίαση


2 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!