Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Ποιος είναι; Τι κάνει;

Σήμερα μπήκαμε στην 20η ενότητα με τίτλο "Ποιος είναι; Τι κάνει;" και συζητήσαμε για τις ταυτότητες και τα διάφορα δελτία και έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά μας.
Δουλέψαμε στον προοργανωτή το δελτίο ταυτότητας και εθελοντή αιμοδότη, συζητήσαμε για τα στοιχεία που αναγράφονται πάνω , τις πληροφορίες που μπορούμε να μάθουμε και το λόγο για τον οποίο σε αυτά τα έγγραφα δεν αναγράφεται απλά το όνομα του κατόχου.
Μιλήσαμε για τη λέξη κάτοχος, δώσαμε την ερμηνεία της και πολλά παραδείγματα με τους εαυτούς μας σαν κατόχους διαφόρων πραγμάτων.
Συνεχίσαμε με την ταυτότητα του Μαξ , ενός σκύλου , και μιλήσαμε κι εδώ για τη σημαντικότητα ύπαρξης ταυτότητας στα σκυλιά μας.
Επειτα μεταφερθήκαμε στο Τ.Ε. όπου είδαμε ακόμη ένα έγγραφο με διάφορες προσωπικές πληροφορίες. Μιλήσαμε κι εδώ για το λόγο που υπάρχει το διαβατήριο , τα στοιχεία που αναγράφονται καθως και για τη διαφορά τους με την ταυτότητα (διαβατήριο μπορούν να έχουν όλοι, ταυτότητα μπορούν να βγάλουν όσοι είναι στην εφηβεία -γύρω στα 14-15).
Συνεχίσαμε συμπληρώνοντας και τα δικά μας στοιχεία στο δελτίο του βιβλίου, αφήνοντας το ύψος κενό , μιας και θα το βρίσκαμε στα Μαθηματικά (κεφ.42).
Μιας και ο χρόνος μας έφτασε , αφού δεν ήταν πολλά αυτά που επεξεργαστήκαμε φτιάξαμε στην τάξη τη δική μας ταυτότητα.
Εκτύπωσα σε θαλασσί χαρτί το έγγραφο ¨Δελτίο ταυτότητας" και το μοίρασα στα παιδιά.
Από το Τ.Ε. αντιγράψαμε πάλι με κεφαλαία τα στοιχεία μας.
 Στην πίσω όψη βγάλαμε φωτογραφίες ο ένας τον άλλο ,τις εκτυπώσαμε και τις κολλήσαμε.

Κάτω από τη φωτογραφία βάλαμε το δαχτυλικό μας αποτύπωμα (που μπορεί πλεόν να μην μπαίνει στις ταυτότητες, αλλά μας αρέσει πολύ να λερωνόμαστε -μακαρι να γνωρίζαμε από πριν ότι είχαμε διακοπή νερού!).


Δίπλα γράψαμε τον τίτλο ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ και έναν σειριακό αριθμό (2 γραμματα της αλφαβήτα και 6 ψηφία). Από κάτω κάναμε μια πρώτη προσπάθεια να βάλουμε υπογραφή.
 Μετά τα Μαθηματικά , όπου συμπληρώσαμε το ύψος μας, πλαστικοποιήσαμε τις ταυτότητες και τις πήραμε μαζί μας.
   
Δελτίο ταυτότητας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!