Στα μαθηματικά σήμερα αφιέρωσα πάλι την ώρα για επάναληψη (τελευταία-3 μέρες νομίζω είναι αρκετές!).
Δεν κάναμε ασκήσεις στο βιβλίο και στο τετράδιο αλλά εξασκηθήκαμε στη μέτρηση ως το 100 και στην πρόσθεση με άγνωστο τον έναν προσθετέο.
Στη μέτρηση χρησιμοποίησα το μαγικό μου ραβδί. Το ραβδί δείχνει αυτόν που θα ξεκινήσει και γυρνώντας στην τάξη το δείχνει ποιος πρέπει να συνεχίσει το μέτρημα. Αρκετά διασκεδαστικό για όλους μας και κρατά την προσοχή των παιδιών αδιάσπαστη.
Στην πρόσθεση έδινα στα παιδιά τον αριθμό από τον οποίο ξεκινούσαν και τον αριθμό που έπρεπε να φτασουν. Τα παιδιά έπρεπε να μου πούν πόσα βήματα χρειαζόταν να κάνουν για να φτάσουν εκεί που τους ζήτησα. Φυσικά καθένας σηκωνόταν και έκανε τα βήματα ενώ τα μετρούσε.
Το φύλλο εργασίας για το 3ήμερο ήταν στο πνεύμα αυτών των ασκήσεων και όσων κάναμε στη Μελέτη και τη Γλώσσα.
Φύλλο εργασίας
Δεν κάναμε ασκήσεις στο βιβλίο και στο τετράδιο αλλά εξασκηθήκαμε στη μέτρηση ως το 100 και στην πρόσθεση με άγνωστο τον έναν προσθετέο.
Στη μέτρηση χρησιμοποίησα το μαγικό μου ραβδί. Το ραβδί δείχνει αυτόν που θα ξεκινήσει και γυρνώντας στην τάξη το δείχνει ποιος πρέπει να συνεχίσει το μέτρημα. Αρκετά διασκεδαστικό για όλους μας και κρατά την προσοχή των παιδιών αδιάσπαστη.
Στην πρόσθεση έδινα στα παιδιά τον αριθμό από τον οποίο ξεκινούσαν και τον αριθμό που έπρεπε να φτασουν. Τα παιδιά έπρεπε να μου πούν πόσα βήματα χρειαζόταν να κάνουν για να φτάσουν εκεί που τους ζήτησα. Φυσικά καθένας σηκωνόταν και έκανε τα βήματα ενώ τα μετρούσε.
Το φύλλο εργασίας για το 3ήμερο ήταν στο πνεύμα αυτών των ασκήσεων και όσων κάναμε στη Μελέτη και τη Γλώσσα.
Φύλλο εργασίας
επαναληψη(3) from Ioanna Chats
1 σχόλιο:
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!