Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Βοηθοί της τάξης

Κάθε χρόνο , όποια τάξη κι αν έχω , κάνω μια λίστα με τα ονόματα των παιδιών και βάζοντας ένα δείκτη καθημερινά ορίζω το βοηθό μου.
Φέτος όμως πρασίνισα από τη ζήλεια μου ,όταν είδα τι κάνουν οι αγαπημένοι συνάδελφοι στο εξωτερικό, και αποφάσισα να κάνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο. Άλλωστε οι δουλειές μέσα στην τάξη δεν τελειώνουν πότε!
Πήρα πολλές ιδέες και είναι κρίμα να δώσω τα εύσημα σε έναν και μόνο. Αν ψάξετε στο pinterest   "class helpers" ή "classroom jobs" θα βρείτε χιλιάδες ιδέες!
Συνδυάζοντας πολλές από αυτές έφτιαξα κι εγώ το δικό μου πίνακα με τους βοηθούς. Αποφάσισα να έχω 5: βοηθός, μετεωρολόγος, υπεύθυνος ημερομηνίας, υπεύθυνος για τις μπογιές (πολλή ξυλομπογιά έξυσα μέσα σε ένα μήνα, κάπου έπρεπε να το πασάρω :P) και βιβλιοθηκάριος.





Βοηθοί της τάξης


βοηθοί της τάξης from Ioanna Chats

Εκτύπωσα 4 σε 1 για να μην είναι πολύ ογκώδες. Πλαστικοποίησα και κόλλησα με σιλικόνη από ένα μικρό μανταλάκι σε κάθε δουλειά.
Πώς όμως θα τους επιλέγω χωρίς γκρίνιες;
Έδωσα στα παιδιά από 5 μικρά γλωσσοπίεστρα (κατασκευών) και τους ζήτησα να γράψουν το όνομά τους πάνω.


Έντυσα 5 κουτάκια του καφέ με πολύχρωμα χαρτιά κι έβαλα πάνω κάθε δουλειά.

Έβαλα κι ένα διαχωριστικό στη μέση με χαρτόνι (από χαρτόκουτο- ντυμένο επίσης με χρωματιστό χαρτί). Η μπροστά μεριά είναι για να επιλέξουμε νέο βοηθό και η πίσω για να μπαίνουν όσοι έχουν ήδη γίνει. Αυτό είναι ιδέα από τις υπέροχες νηπιαγωγούς του παιδικού πλανήτη και του group νηπιαγωγών στο fb. Σας ευχαριστώ!!!

Όλα τα ξυλάκια των παιδιών μπήκαν μπροστά και ήταν έτοιμα για να τα τραβήξουμε. Καθημερινά διαλέγω έγω το βοηθό (τυχαία) και ο βοηθός επιλέγει, επίσης τυχαία ,τους υπόλοιπους.

Καθένα όνομα που επιλέγεται μπαίνει κάτω από τη δουλειά στο μανταλάκι.


Μου άρεσε πολύ όπως έγινε. Φυσικά όποιος το θέλει μπορεί να το κατεβάσει και να το λειτουργήσει στην τάξη του.

clipart and graphics http://www.phillipmartin.info/clipart/homepage.htm
 http://www.mycutegraphics.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!