Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Χάραξη γραμμών - Μοτίβα , κεφ.26-27

Την προηγούμενη εβδομάδα και αφού τελειώσαμε με το 25ο κεφάλαιο που μας κούρασε λίγο, μπήκαμε σε δυο κεφάλαια αρκετά διασκεδαστικά και σχετικά εύκολα!

Χάραξη γραμμών

Στη χάραξη γραμμών μπήκαμε κατευθεία στο βιβλίο για να μάθουμε τα διάφορα είδη γραμμών. Κάθε γραμμή που μαθαίναμε το όνομά της τη σχεδιάζαμε στο βιβλίο μας , στον πίνακα , αλλά και στο πάτωμα με κιμωλία.



Για την ένωση των σημείων ακολούθησα την πανέξυπνη ιδέα της αγαπημένης κυρίας Ρούλας από την Πρώτη κασετίνα. Επειδή ο καιρός δεν ήταν πολύ καλός , δουλέψαμε μέσα στην τάξη εμείς. Χρησιμοποιήσαμε ένα σκουπόξυλο για χάρακα και καπάκια από κουτιά καφέ για σημεία.

Δεν έδωσα καμία συμβουλή στα παιδιά και τα άφησα μόνα τους να βρουν τον τρόπο ώστε να φτιάξουν μια ευθεία ενώνοντας τα δυο σημεία. Αυτοί που το κατέφεραν πρώτοι εξήγησαν (με τον παιδικό τρόπο που είναι και ο πιο σωστός!) πώς ακριβώς πρέπει να δουλέψουμε για να το καταφέρουμε!

Αφού δουλέψαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου ασχοληθήκαμε και με μια δραστηριότητα εμπέδωσης των γραμμών , βάζοντας μαλλιά στα κεφαλάκια των παιδιών.





Μοτίβα
Τα μοτίβα τα δουλέψαμε διαισθητικά. Ανέφερα στα παιδιά την ονομασία όσων κάνουμε , αλλά δεν έδωσα άλλους ορισμούς. Δουλέψαμε τα πρώτα παραδείγματα του βιβλίου βρίσκοντας το κομμάτι που επαναλαμβανόταν κυκλώνοντάς το και λέγοντας προφορικά τη συνέχειά του. Τις υπόλοιπες δραστηριότητες άφησα τα παιδιά να τις δουλέψουν ατομικά και έγω αρκέστηκα στο να παρατηρώ τη δουλειά τους και να βοηθώ όσους (λίγους) αντιμετώπιζαν κάποια δυσκολία.

Μετά τις ασκήσεις βιβλίου και του Τ.Ε. δουλέψαμε και κάποιες δραστηριότητες που βρήκα στο υπέροχο education.com .

Χάραξη γραμμών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!