Αφού θυμηθήκαμε τι έγινε στο κεφάλαιο "Χωρίς φως" με τη διακοπή του ρεύματος και την ιστορία του παππού για τον άνεμο, προχωρήσαμε στο "Παραξενο ταξίδι της Συννεφένιας".
Πρωτα παρατηρήσαμε την εικόνα και μέσα από αυτήν καταλάβαμε πως ο Σαμπερ κάτι σκεφτόταν. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε την ιστορία του δίνοντας δικές μας ιδέες.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το κείμενο και το επεξεργαστήκαμε.
Μιλήσαμε για τα εισαγωγικά που βάζουν μέσα τους την ιστορία και τα αποσιωπητικά στο τέλος που δείχνουν ότι η ιστορία συνεχίζεται. Μαζί βρήκαμε και όλα τα άλλα σημαδάκια της στίξης. Διαβάσαμε προσέχοντας πολύ αυτά τα σημαδάκια μερικές φορές το κείμενο.
Επειτα ήρθε ο Ακης Οχταποδάκης και μας πήρε κάποιες λέξεις στα πλοκάμια του , αφήνοντάς μας εικόνες στη θέση τους στο κείμενο. Εχοντας κάνει πολλές φορές την άσκηση δε δυσκολευτήκαμε να την λύσουμε.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Μετά προχωρήσαμε στη γνωριμία μας με το νέο γράμμα. Εστιάσαμε την προσοχή μας στην προφορά του δείχνοντας με ποιον τρόπο το προφέρουμε σωστά , αλλά και στη γραφή του που είναι λίγο περιπλοκότερη από άλλα γράμματα.
Κάναμε μια γραμμούλα στον αέρα, ένα ε μέχρι την κάτω γραμμή και τέλος του βάζαμε μια ουρίτσα. Τα καταφέραμε μια χαρά!
Το τοποθετήσαμε βέβαια στο ήσυχο χωριό , αλλά και στο τρενάκι μας που έχει γίνει αρκετά μεγάλο!
Προχωρήσαμε φτιάχνοντας τον άξονα λέξεων με την μπάλα. πετάω ένα μπαλάκι φελιζόλ σε κάποιο παιδί και αυτό πρέπει να βρει μια λέξη από το γράμμα που εξετάζουμε.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου.
Στο τετράδιο εργασιών επεξεργαστήκαμε τις εικόνες προσπαθώντας να βρούμε από που προέρχονται και εντοπίζοντας το γράμμα ξ σε αυτές.
Στην πινακίδα της Ξάνθης κάναμε ένα μικρό νοερό ταξίδι βλέποντας αυτην την όμορφη πόλη της Ελλάδας μεσα από το παρακάτω όμορφο βίντεο.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε. και των διαφανειών της παρουσίασης.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Φυλλα εργασίας όλης της ενότητας
Πρωτα παρατηρήσαμε την εικόνα και μέσα από αυτήν καταλάβαμε πως ο Σαμπερ κάτι σκεφτόταν. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε την ιστορία του δίνοντας δικές μας ιδέες.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το κείμενο και το επεξεργαστήκαμε.
Μιλήσαμε για τα εισαγωγικά που βάζουν μέσα τους την ιστορία και τα αποσιωπητικά στο τέλος που δείχνουν ότι η ιστορία συνεχίζεται. Μαζί βρήκαμε και όλα τα άλλα σημαδάκια της στίξης. Διαβάσαμε προσέχοντας πολύ αυτά τα σημαδάκια μερικές φορές το κείμενο.
Επειτα ήρθε ο Ακης Οχταποδάκης και μας πήρε κάποιες λέξεις στα πλοκάμια του , αφήνοντάς μας εικόνες στη θέση τους στο κείμενο. Εχοντας κάνει πολλές φορές την άσκηση δε δυσκολευτήκαμε να την λύσουμε.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Μετά προχωρήσαμε στη γνωριμία μας με το νέο γράμμα. Εστιάσαμε την προσοχή μας στην προφορά του δείχνοντας με ποιον τρόπο το προφέρουμε σωστά , αλλά και στη γραφή του που είναι λίγο περιπλοκότερη από άλλα γράμματα.
Κάναμε μια γραμμούλα στον αέρα, ένα ε μέχρι την κάτω γραμμή και τέλος του βάζαμε μια ουρίτσα. Τα καταφέραμε μια χαρά!
Το τοποθετήσαμε βέβαια στο ήσυχο χωριό , αλλά και στο τρενάκι μας που έχει γίνει αρκετά μεγάλο!
Προχωρήσαμε φτιάχνοντας τον άξονα λέξεων με την μπάλα. πετάω ένα μπαλάκι φελιζόλ σε κάποιο παιδί και αυτό πρέπει να βρει μια λέξη από το γράμμα που εξετάζουμε.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου.
Στο τετράδιο εργασιών επεξεργαστήκαμε τις εικόνες προσπαθώντας να βρούμε από που προέρχονται και εντοπίζοντας το γράμμα ξ σε αυτές.
Στην πινακίδα της Ξάνθης κάναμε ένα μικρό νοερό ταξίδι βλέποντας αυτην την όμορφη πόλη της Ελλάδας μεσα από το παρακάτω όμορφο βίντεο.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Φυλλα εργασίας όλης της ενότητας
Σας ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ πολύ!!!
ΔιαγραφήΣημερα προετοιμαζομαι για την πρώτη μέρα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων!Η βοήθεια σου είναι πολύτιμη! Ευχαριστώ και Χρόνια πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά!!!
Διαγραφή