Κυριακή, 15 Μαρτίου 2020

ΜΑΘΗΜΑ 2 (16.3.2020-17.3.2020)

Συνεχίζουμε με τα μαθήματά μας από απόσταση. 
Την εβδομάδα που μας πέρασε κάποιοι κατάφεραν μερικά πολύ πετυχημένα πειράματα, έφτιαξαν όμορφα κείμενα περιγράφοντας τον μπαμπά και παρουσιάζοντας την άποψή τους. Ακόμη έκαναν σπουδαίες εργασίες πάνω στους ποταμούς. 

Για τις επόμενες δύο μέρες έχουμε τα παρακάτω:
ΓΛΩΣΣΑ
  • Διαβάζουμε το κείμενο στις σελίδες 89-90 του βιβλίου της Γλώσσας. Αν κάποιος δεν το έχει σπίτι μπορεί να δει το κείμενο εδώ
  • Στη συνέχεια θα απαντήσετε ολοκληρωμένα στο τετράδιο παραγωγής λόγου στην πρώτη ερώτηση της άσκησης 1 σελ.91 εκφράζοντας την άποψή σας (όπως ακριβώς έχουμε δουλέψει πάρα πολλές φορές). Τη δεύτερη ερώτηση θα την απαντήσετε υπογραμμίζοντας με μολύβι μέσα στο κείμενο τα σημεία που πιστεύετε.
  • Στο τετράδιο παραγωγής λόγου θα δουλέψετε και τη 2η άσκηση απαντώντας σε 2-3 περιόδους. 
  • Στο εργασιών (μπλε- δικό μας) φτιάξτε 3 λίστες :
  1. Τρία πράγματα που είμαι μικρή/ός ακόμη για να τα κάνω (και δεν μπορώ να τα κάνω)
  2. Τρία πράγματα που είμαι αρκετά μεγάλος για να τα κάνω (και μπορώ να τα κάνω)
  3. Τρία πράγματα που είμαι πολύ μεγάλος για να τα κάνω (και πλέον δεν τα κάνω)
  • Φτιάξτε οικογένειες λέξεων είτε στο τετράδιο εργασιών (μπλε- δικό μας) είτε με το παρακάτω εργαλείο (για όσους έχουν υπολογιστή). Όσοι δουλέψουν στο μπλε τετράδιο θα κάνουν οικογένεια για όλες τις λέξεις  (τουλάχιστον 8 λέξεις σε κάθε οικογένεια παράγωγες και σύνθετες), όσοι δουλέψουν με το ψηφιακό εργαλείο θα κάνουν μία.                                  Κλικ εδώ για το εργαλείο.
Εδώ βλέπετε τη δική μου προσπάθεια με τη λέξη φως.
        λέξεις:    φίλος, αγώνας, βολή, παιδί, κινώ , αγαπώ
  1. Πατάμε στο κουμπί  GET STARTED  
  2. Στη νέα σελίδα κάνουμε κλικ στο κουμπί CREATE A NEW MAP και μεταφερόμαστε στο περιβάλλον εργασίας. 
  3. Με διπλό κλικ στο κεντρικό μπαλονάκι γράφουμε τη λέξη που διαλέξαμε, για να φτιάξουμε την οικογένειά της.
  4. Πατώντας ENTER δημιουργούμε νέο μπαλονάκι , ώστε να γράψουμε την παράγωγη ή σύνθετη λέξη που σκεφτήκαμε. Ακολουθούμε τα βήματα και φτιάχνουμε την οικογένεια λέξεων χρησιμοποιώντας λέξεις παράγωγες στο πάνω μισό του φύλλου μας και σύνθετες στο κάτω μισό. 
  5. Όταν έχουμε ολοκληρώσει με τις λέξεις μας (θέλω τουλάχιστον 8) δημιουργούμε τους συνδέσμους (βελάκια) κάνοντας κλικ στην κεντρική λέξη και στη συνέχεια το βελάκι 

    που βρίσκεται στην μπάρα εργαλείων (πάνω )και την παράγωγη/σύνθετη λέξη. 
  6. Σε αυτό το σημείο έχουμε ολοκληρώσει την εργασία και μπορούμε να πάμε στην οδηγία 7  , για να την αποθηκεύσουμε. Ωστόσο μπορούμε να την κάνουμε πιο εντυπωσιακή , χρησιμοποιώντας τα εργαλεία εμφάνισης. Με το κουμπί χρώματος
    (δίπλα από το βελάκι που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε συνδέσμους) μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα του μπαλονιού  , αλλά και της γραμματοσειράς. Αν έχετε χρόνο και διάθεση , μπορείτε να χρωματίσετε όμοια τα ίδια μέρη του λόγου (π.χ. εγώ έκανα κόκκινα τα ρήματα , φούξια τα επίθετα κ.ο.κ.). Επιπλέον, με δεξί κλικ πάνω σε κάθε μπαλονάκι μπορούμε να εισάγουμε εικόνα (πατώντας στο εικονίδιο
    Node image) ή και σύνδεσμο /link  με τη σημασία ή κάποια πληροφορία για τη λέξη αυτή πατώντας  στο εικονίδιο Edit node και επικολλώντας το λινκ που έχουμε αντιγράψει. Με δεξί κλικ πάνω σε βελάκι επεξεργαζόμαστε το βελάκι.
  7. Τελειώνοντας στα αριστερά της σελίδας κάνουμε κλικ στο File και επιλέγουμε Download as και στο παράθυρο που ανοίγει διαλέγουμε την 3η επιλογή image. Στο επόμενο παράθυρο πατάμε το κουμπί export και αποθηκεύουμε την εικόνα που θα μας ανοίξει. Αυτήν στέλνουμε σε προσωπικό μήνυμα  στην κυρία στο INSTAGRAM , MESSENGER ή VIBER.

Φυσική 
Κάνουμε επανάληψη της ενότητας Φως στη φυσική διαβάζοντας την πρώτη από τις δυο καρτέλες με τη θεωρία (μπορούμε να παραλείψουμε το κεφάλαιο "φωτογραφική μηχανή" μιας και δεν το κάναμε, ωστόσο στα quiz αργότερα θα σας χρειαστεί σε κάποιες ερωτήσεις.) Δουλέψτε τουλάχιστον 2 από τα quiz  και στείλτε μου με screenshot  το αποτέλεσμα που πετύχατε (πάλι σε προσωπικό μήνυμα).
Ευχαριστώ ειλικρινά το συνάδελφο Αποστόλη Αγγελόπουλο για την σπουδαία προσφορά του ανεκτίμητου υλικού του σε όλους τους δασκάλους και μαθητές.


ΙΣΤΟΡΙΑ
Διαλέξτε έναν/μία ήρωα/ ηρωίδα της επανάστασης του 1821 και φτιάξτε το πορτραίτο του.
  • Συγκεντρώστε στοιχεία για τον/την ήρωα/ηρωίδα (όνομα, καταγωγή , δράση του στον αγώνα , φίλοι- εχθροί, προτερήματα και ελαττώματα, φημισμένες στιγμές του) και φτιάξτε μια αφίσα.
  •  Αναζητήστε 2-3 σχετικές εικόνες.
  • Φτιάξτε ένα βίντεο (στο οποίο δε θα φαίνεστε καθόλου) διαβάζοντας με σωστό ύφος τα στοιχεία που συγκεντρώσατε και δείχνοντας  τις εικόνες ( προαιρετικό βήμα για όποιον θέλει να εργαστεί έτσι).
  • Στείλτε την αφίσα σε φωτογραφία και τις εικόνες που βρήκατε σε προσωπικό μήνυμα. Όσοι κάνετε και βίντεο , στείλτε μου και αυτό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Λύσε τις δύο πρώτες στήλες από το φυλλάδιο αυτό. Στη συνέχεια φτιάξε ιστορία για τις 6 πρώτες εξισώσεις της 1ης στήλης. Μπορείς να εκτυπώσεις το φυλλάδιο ή να λύσεις απευθείας στο μπλε τετράδιο των μαθηματικών. 

Δώστε τον καλύτερό σας εαυτό!

Μπορείτε να δείτε το ΜΑΘΗΜΑ 1 εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!