Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020

ΜΑΘΗΜΑ 1

    Για να μην αφήσουμε ανεκμετάλλευτο το χρονικό διάστημα των 2 εβδομάδων , θα χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο blog και διάφορες εφαρμογές επικοινωνίας (messenger, viber, instagram), για να δουλέψουμε κάποιες εργασίες, να κάνουμε εξάσκηση σε όσα ήδη ξέρουμε και φυσικά να γεμίσουμε το χρόνο μας , μιας και οι ομαδικές βόλτες δυστυχώς (για το καλό μας , αλλά και όλων των υπολοίπων) πρέπει να αποφεύγονται. 
     Αυτό που θα χρειαστείτε είναι κάποια συσκευή που να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ (υπολογιστής/κινητό) και διάθεση να εργαστείτε με έναν διαφορετικό τρόπο. 

Για τις επόμενες μέρες (Πέμπτη 12.3.20 και Παρασκευή 13.3.20) έχετε τις παρακάτω δραστηριότητες:

  • Στο τετράδιο παραγωγής λόγου θέλω να περιγράψετε τον μπαμπά σας σε ένα κείμενο, όπως ακριβώς δουλέψαμε και την περιγραφή της μαμάς.
  • Στο βιβλίο της γραμματικής σελ. 169 διαβάστε το απόσπασμα που υπάρχει πάνω δεξιά στη σελίδα και στείλτε μου τη γνώμη σας γι' αυτό. Σας άρεσε; Είναι κάτι που θα διορθώνατε;(θυμηθείτε πώς γράφω την άποψή μου πάνω σε ένα θέμα)

*για όσους δεν έχουν τη γραμματική στο σπίτι μπορείτε να δείτε το απόσπασμα στην παρακάτω φωτογραφία

  • Μπείτε και εξασκηθείτε στα παρακάτω μαθηματικά παιχνίδια. Είναι αγώνες ταχύτητας εύρεσης του ισοδύναμου λόγου (κλάσματος). (κλικ πάνω στην εικόνα- είναι στα αγγλικά αλλά χωρίς δυσκολίες)



  • Τέλος, στη Φυσική θέλω 
  1. να προσπαθήσετε να κάνετε το πείραμα της σελίδας 157 (όσοι δεν έχετε βιβλίο , μπορείτε να το βρείτε εδώ -είναι οι σελίδες του βιβλίου 144-184), 
  2. να βγάλετε φωτογραφίες ή να τραβήξετε βίντεο (μόνο το πείραμα , όχι τα πρόσωπά σας)
  3. να γράψετε την παρατήρησή σας στο βιβλίο ή σε μήνυμα και 
  4. να μου την στείλετε (στο προσωπικό μου μήνυμα , όχι στο ομαδικό) μαζί με τις φωτογραφίες ή το βίντεο που έχετε τραβήξει
                             Καλή συνέχεια! 

2 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!