Καλώς ήρθατε στο 3ο μάθημα εξ αποστάσεως!
Θα οδηγηθείς σε μια σελίδα παρόμοια με τα κουίζ πράξεων που έχουμε κάνει στην τάξη. Απάντησε όσα μπορείς (Δε χάθηκε ο κόσμος αν χάσεις κάποια. Το νόημα της άσκησης είναι η εξάσκηση. Θα το πετύχεις την επόμενη φορά! Θυμήσου: όσο περισσότερο εξασκείσαι, τόσο καλύτερος/η γίνεσαι!). Μπορείς να μπεις αρκετές φορές μέχρι να ολοκληρώσεις όλες τις δραστηριότητες, πάντοτε ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες.
Τις παραπάνω εργασίες θα μου τις παραδώσετε με τον τρόπο που ζητώ (φωτογραφία, προσωπικό μήνυμα) μέχρι την Κυριακή 22.3.20. Αν κάποια εργασία σας δυσκολέψει ή δεν την προλαβαίνετε, μην αγχώνεστε! Ολοκληρώστε την και στείλτε την κάποια άλλη μέρα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Αν έχετε απορίες, ενοχλήστε με! Γι'αυτό είμαι εδώ...
...εδώ γύρω τέλος πάντων!
Υ.Γ.1 Όσοι έχετε αδερφάκια στην ηλικία σας μπορείτε να τα βάλετε να δουλέψουν μαζί σας.Αν κάτι δεν το γνωρίζουν , διδάξτε το!
Υ.Γ.2 Αν είναι μικρότερα ας δουν οι γονείς σας παρακάτω για δραστηριότητες.
Α' τάξη Γλώσσα
Α' τάξη Μαθηματικά
Β' τάξη Γλώσσα
Β' τάξη Μαθηματικά
Ε΄τάξη
Υ.Γ.3 Να είστε καλά , να προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας και να θυμάστε πως σας αγαπώ και σας σκέφτομαι!
Κάποιες από τις εργασίες που μου στείλατε στα προηγούμενα μαθήματα ήταν πραγματικά υπέροχες! Συγχαρητήρια , παιδιά!
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Θα μεταφερθούμε στο κεφάλαιο 29 ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
- Στη σελίδα 99 του βιβλίου παρατήρησε το χάρτη της Ευρώπης. Τι χάρτης είναι αυτός; Από πού το καταλαβαίνεις; Αν δεν έχεις βιβλίο μπορείς να δεις το κεφάλαιο εδώ.
- Διάβασε τα ονόματα των χωρών και των πρωτευουσών τους και
- Διάλεξε 5 ζευγάρια που θεωρείς πιο δύσκολα (ζευγάρι: χώρα-πρωτεύουσα π.χ. Ισπανία-Μαδρίτη).
- Φτιάξε στο τετράδιο εργασιών γλώσσας (μπλε) ή σε ένα WORD (αν δουλεύεις σε υπολογιστή) μια λίστα με αυτά τα ζευγάρια (στέλνεις τη λίστα με προσωπικό μήνυμα).
- Για ένα από τα ζευγάρια της λίστας φτιάξε ένα μικρό ποίημα (δε χρειάζεται να είναι με ομοιοκαταληξία) χρησιμοποιώντας αυτά τα ονόματα (μπορείς ακόμα και να το τραγουδήσεις -ποπ,ραπ, ροκ, παραδοσιακό- αν σου φαίνεται πιο εύκολο. π.χ. Φύγαμε για την Αθήνα και θα τα περνάμε φίνα, πρωτεύουσα είναι στην Ελλάδα, που αγαπούν τη φασολάδα!).
- Ηχογράφησέ το ή βγάλε φωτογραφία το ποίημα και στείλ' το μου σε προσωπικό μήνυμα.
- Φαντάσου ότι είσαι ένας ταξιδιωτικός πράκτορας και θέλεις να ετοιμάσεις μια εκδρομή σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα (εκτός της Ελλάδας).
- Φτιάξε μια αφίσα αναδεικνύοντας τη χώρα και την πρωτεύουσά της ως ιδανικό προορισμό
- ψάχνοντας να βρεις όμορφες εικόνες από τοπία και αξιοθέατα,
- παραδοσιακά φαγητά - φορεσιές ,
- ήθη και έθιμα.
- Φυσικά μην ξεχάσεις να ζωγραφίσεις τη σημαία πάνω στην αφίσα.
ΓΛΩΣΣΑ
Ξαναδιάβασε το κείμενο της σελίδας 89 " Πρέπει να φανώ γενναίος" ,για να το θυμηθείς. Εδώ μπορείς να δεις το βιβλίο ψηφιακά.
- Στη 2η παράγραφο (Πήγα...περιμένει.) εντόπισε όλους τους τοπικούς προσδιορισμούς (πού;) και κύκλωσέ τους με πράσινο.
- Στη σελίδα 90, στο κομμάτι "Το βράδυ...Δεν ήμουνα;" , εντόπισε τα συνδετικά ρήματα και κύκλωσέ τα με μολύβι.
- Μαζί υπογράμμισε με μολύβι και τα κατηγορούμενα που θα βρεις.
- Στη σελίδα 92 να κάνετε την άσκηση 4 σε δύο παραγράφους. Στην 1η παράγραφο θα απαντήσετε στην πρώτη ερώτηση και στη 2η θα αναπτύξετε τις σκέψεις σας πάνω στο 2ο ερώτημα της άσκησης. Αν ο χώρος δεν επαρκεί, δουλέψτε το στο τετράδιο παραγωγής λόγου.
- Μεταφερθείτε στο τετράδιο εργασιών στη σελίδα 26 και εντοπίστε στο κρυπτόλεξο λέξεις σχετικές με τις συγγενικές σχέσεις.
- Παρακολουθήστε το βίντεο που θα βρείτε εδώ και αφηγηθείτε όσα είδατε σε ένα μικρό κείμενο, που θα το γράψετε στο τετράδιο παραγωγής λόγου. Θυμηθείτε: ΑΡΧΗ-ΜΕΣΗ-ΤΕΛΟΣ
- Σε μια μικρή παράγραφο δώστε μου την άποψή σας: "Τι θέλει κατά την άποψή σου να θίξει ο δημιουργός του παραπάνω βίντεο;"
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Χρησιμοποιώντας το email των γονιών σου και το προσωπικό σου pin (που έχω στείλει σε μήνυμα) , συνδέσου στη σελίδα XTRAMATH και εξασκήσου στις 4 πράξεις. Δε χρειάζεται να μου στείλεις όσα έχεις κάνει. Τα βλέπω αυτόματα.
Πώς μπαίνω;
- Κάνω κλικ πάνω στο λινκ (XTRAMATH ) ή ψάχνω μέσω του GOOGLE τη σελίδα xtramath.
- Μεταφέρομαι στην αρχική σελίδα.
- Πηγαίνω στη σύνδεση
- Μεταφέρομαι εδώ και πληκτρολογώ το mail που πήρα από την κυρία.
- Στη συνέχεια δίνω το όνομα που μου έδωσε η κυρία.
- Τέλος , δίνω το προσωπικό μου pin για να μπω στην εξάσκηση.
Θα οδηγηθείς σε μια σελίδα παρόμοια με τα κουίζ πράξεων που έχουμε κάνει στην τάξη. Απάντησε όσα μπορείς (Δε χάθηκε ο κόσμος αν χάσεις κάποια. Το νόημα της άσκησης είναι η εξάσκηση. Θα το πετύχεις την επόμενη φορά! Θυμήσου: όσο περισσότερο εξασκείσαι, τόσο καλύτερος/η γίνεσαι!). Μπορείς να μπεις αρκετές φορές μέχρι να ολοκληρώσεις όλες τις δραστηριότητες, πάντοτε ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες.
Τις παραπάνω εργασίες θα μου τις παραδώσετε με τον τρόπο που ζητώ (φωτογραφία, προσωπικό μήνυμα) μέχρι την Κυριακή 22.3.20. Αν κάποια εργασία σας δυσκολέψει ή δεν την προλαβαίνετε, μην αγχώνεστε! Ολοκληρώστε την και στείλτε την κάποια άλλη μέρα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Αν έχετε απορίες, ενοχλήστε με! Γι'αυτό είμαι εδώ...
...εδώ γύρω τέλος πάντων!
Υ.Γ.1 Όσοι έχετε αδερφάκια στην ηλικία σας μπορείτε να τα βάλετε να δουλέψουν μαζί σας.Αν κάτι δεν το γνωρίζουν , διδάξτε το!
Υ.Γ.2 Αν είναι μικρότερα ας δουν οι γονείς σας παρακάτω για δραστηριότητες.
Α' τάξη Γλώσσα
Α' τάξη Μαθηματικά
Β' τάξη Γλώσσα
Β' τάξη Μαθηματικά
Ε΄τάξη
Υ.Γ.3 Να είστε καλά , να προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας και να θυμάστε πως σας αγαπώ και σας σκέφτομαι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!