Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2017

Τι ώρα είναι;

Ήρθε και η δική μου ώρα!!!
Ποια ώρα? Η ώρα να μπω στο TpT!


Μετά από πολλές και διάφορες προτροπές , αλλά κυρίως από επιθυμία μου να προστατέψω το υλικό μου -που δυστυχώς έχει γίνει η κότα με τα χρυσά αυγά για κάποιους στο διαδίκτυο- αποφάσισα δειλά δειλά να ανεβάσω κι εγώ κάποιο υλικό στη μεγάλη αυτή κοινότητα των δασκάλων. 

Το υλικό που υπάρχει ανεβασμένο σε διάφορα μέσα - slideshare, drive, slideboom, dropbox, googledocs- θα συνεχίσει να υπάρχει ως έχει. Δε θα  αλλάξει κάτι( μόνο αν η εκάστοτε  εφαρμογή/πλατφόρμα  αποφασίσει  να κάνει αλλαγές, όπως η linkedin). 

Κι επειδή είμαστε του πανικού , σας έχω εδώ τον οδηγό από την Kinderella για το τι ακριβώς πρέπει να κάνετε για να κατεβάζετε το υλικό από το TpT. Την ευχαριστούμε πολύ για τις απλές και κατανοητές οδηγίες της!!!

Η γωνιά μου στο TeachersPayTeachers.

Το πρώτο μου αρχείο στο ράφι είναι Υλικό Απασχόλησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί φυσικά για τη διδασκαλία της ώρας , αλλά είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να καλύπτει διάφορα επίπεδα, άρα ιδανικό υλικό απασχόλησης για όλες τις τάξεις. Κατεβάζοντας το αρχείο (δωρεάν!) θα βρείτε δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας με την ώρα, τα λεπτά, το χρονικό διάστημα, το αναλογικό και ψηφιακό ρολόι. 



Καλή συνέχεια! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!