Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014

Μελέτη 1η ενότητα : Η τάξη μου

Στην πρωτη ενότητα της Μελέτης ασχοληθήκαμε με την τάξη μας.

Την εξερευνήσαμε, την περιγράψαμε, εντοπίσαμε τα διάφορα σημεία της. Τη μετρήσαμε με πατούσες και με βήματα. Το ίδιο κάναμε και για τον πίνακα και τα θρανία χρησιμοποιώντας εδώ και τις παλάμες μας.

Παίξαμε το παιχνίδι του οδηγού. Ενα παιδί έδεσε τα μάτια του και ένα αλλο ήταν ο οδηγός του , που έπρεπε να δίνει σωστές και ακριβείς οδηγίες για να μεταφερθει το παιδί με τα κλειστά μάτια από το ένα σημείο στο άλλο (π.χ. από την πόρτα στη ντουλάπα). Σημαντικό παιχνίδι ενσυναίσθησης των παιδιών με προβλήματα ή έλλειψη όρασης. Συζητήσαμε και για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα που δε βλέπουν στη μετακίνησή τους.

Συγκρίναμε την τάξη μας με τάξεις άλλων χωρών και βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές με όλες.

Μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής στην τάξη , τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε , τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας.

Για τους κανόνες αφιερώσαμε λίγο χρόνο παραπάνω. Γράψαμε τους δικούς μας κανόνες που συμφωνήσαμε ότι θα κάνουν πιο αρμονική τη ζωή μας αν τους ακολουθούμε.

Για να μην τους έχουμε ξερά γραμμένους κάπου σκέφτηκα να φωτογραφίσουμε κάθε κανόνα. Τα παιδιά πρότειναν τρόπους αναπαράστασης κάθε κανόνα και τον δραματοποίησαν.

Τους εκτύπωσα και τους κρεμάσαμε στην πόρτα μας.

Δωσαμε τα χέρια και υποσχεθήκαμε να τους υπακούμε.



Φυσικά υπογράψαμε όλοι.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!