Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Οργάνωση συλλογών , κεφ.33

Στην οργάνωση συλλογών δουλέψαμε πρώτα στην παρουσίαση και μετά μπήκαμε στο βιβλίο. Γνωρίσαμε τις δυο φίλες , τη Μονάδα και τη Δεκάδα, είδαμε τα γνωρίσματά τους και δουλέψαμε με τις μονάδες και τις δεκάδες χωρίζοντας  πλήθη αντικειμένων σε σακουλάκια (ματσάκια, παρεούλες κτλ) των 10.


Το κεφάλαιο 33 το ξεκινήσαμε δουλεύοντας ζωντανά το παράδειγμα του βιβλίου.

Μοίρασα στα παιδιά πράσινες χάντρες
(κομμένα χοντρα καλαμάκια) , φροντίζοντας να υπερβαίνουν τη Δεκάδα (και τη 2η δεκάδα στους περισσότερους).

Επειτα δουλέψαμε χωρίζοντας σε ματσάκια όπως την προηγούμενη μέρα με τις δυο φίλες. Κάθε παιδί συγκέντρωνε 10 πράσινες χάντρες και πήγαινε να τις ανταλλάξει με μία κόκκινη στην τράπεζα.


Αφού δουλέψαμε με αρκετά παραδείγματα αυτό , προχωρήσαμε στη γραφή του αριθμού. Κόλλησα σε κάθε παιδί (με αυτοκόλλητο ) ένα κομμάτι πράσινο (Μονάδες) και δίπλα ένα κομμάτι κόκκινο (Δεκάδες)χαρτί.

Αφού τα παιδιά αντάλλασσαν τις πράσινες χάντρες τους με κόκκινες κατέγραφαν τον αριθμό.




Συνεχίσαμε έτσι χωρίς δυσκολίες στη συμπλήρωση των ασκήσεων του βιβλίου , φορώντας και τις μάσκες που είχαμε φτιάξει νωρίτερα για να δώσουμε έναν πιο αποκριάτικο τόνο στα μαθηματικά μας!


Παρουσίαση




οργανωση συλλογων, κεφ.33 from Ioanna Chats

Αφίσες με τη Μοναδα και τη Δεκάδα
Εδώ από drive.
Εδώ από  slideshare


2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες ιδέες!! Πόσες μέρες σου πήρε για να κάνετε αυτο το μάθημα;
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ! Δουλέψαμε όλες τις δραστηριότητες σε 3 μέρες (3 διδακτικές ωρες δηλαδή).

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!