Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Με πινέλα και φαντασία

Στο τελευταίο κεφάλαιο της 5ης ενότητας γνωρίσαμε άλλο ένα δίψηφο , το ντ.

Ξεκινήσαμε με το δημοσιογράφο να μας θυμίζει όσα είδαμε στο προηγούμενο και συνεχίσαμε παρατηρώντας την εικόνα. Πολλά παιδιά συνδυάζοντας τον τίτλο και την εικόνα μπόρεσαν να υποθέσουν σωστά τι θα συνεβαινε.

Επειτα διαβάσαμε το κείμενο και εντοπίσαμε τις πιο σημαντικές λεπτομέρειες λέγοντας την ιστορία με λίγα λόγια.

Μετα γνωρίσαμε το νέο δίψηφο
βρίσκοντάς το μέσα σε λέξεις και συνδυάζοντάς το με όλα τα γνωστά φωνήεντα (και τα δίψηφα) για να φτι'αξουμε παρεούλες. Στο βιβλίο το εντοπίσαμε στις λέξεις που τις κυκλώσαμε και χρωματίσαμε το νέο δίψηφο.

Υστερα για άλλη μια φορά μας επισκέφτηκαν η κυρία Αντίθετη με τον κύριο Συνώνυμο και μας ζήτησαν ευγενικά να τους βρούμε κάποιες λέξεις.

Στη συνέχεια κάναμε μια αναγνωστική δραστηριότητα διαβάζοντας με τον κυριο Μπερδεμένο και προχωρήσαμε με τις ασκήσεις του βιβλίου.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.


Στις εικόνες εντοπίσαμε τους τίτλους των έργων και τους καλλιτέχνες τους, μιλήσαμε για το παρθένο δάσος , αλλά και για την Κνωσό (λίγα πράγματα για το βασιλιά Μίνωα , το λαβύρινθο και την ιστορία του Θησέα).

Στο Τ.Ε. επεξεργαστήκαμε τις εικόνες , κάνοντας μια μεγαλύτερη σταση στη 2η εικόνα για να φτιάξουμε επίθετα (δεν τα ανέφερα βεβαια). Εδινα στα παιδιά το υλικό και αυτά έβρισκαν πώς θα ήταν η ντουλάπα.
π.χ. γυαλί > γυάλινη

Συνεχίσαμε με τις υπόλοιπες ασκήσεις.

 Στο τέλος ο ταχυδρόμος μας έφερε αινίγματα. Χωριστήκαμε σε 2άδες και διαβάσαμε τα αινίγματα.

Σε όλα τα αινίγματα η απάντηση είχε μια λέξη με ντ. Το κάναμε σε στυλ διαγωνισμού για να έχει περισσότερο γούστο.
(Η δραστηριότητα ήταν να γίνει την προηγούμενη μέρα , αλλά δεν προλάβαμε- γι' αυτό είναι πιο πριν στην παρουσίαση).

Τέλος , τραγουδήσαμε όλοι μαζί "Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο" , πόσο πιο ταιριαστό!

Παρουσίαση


με πινέλα και φαντασία from Ioanna Chats

Δραστηριότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!