Τις τελευταίες 2 μέρες συνεχίσαμε με την ενότητα 14 στην οποία έκανα μια μικρή αναδιάταξη στη σειρά για να μπορέσω να διαχειριστώ καλύτερα το χρόνο και για να αφιερώσω ένα δίωρο στην ώρα που θα κάνουμε αύριο.
Χθες λοιπόν ξεκινήσαμε παρατηρώντας τα ημερολόγια της συλλογής του Αρμπέν. Βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και μιλήσαμε για τη χρησιμότητα του καθενός.
Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του Τ.Ε. Στην
άσκηση 4 βρήκαμε πότε τιμάμε κάποιες παγκοσμιες μέρες. Εδω θυμηθήκαμε και τις δικές μας δράσεις σχετικά με αυτές τις μέρες.
Στη συνέχεια στην άσκηση 5 τα παιδιά δε δυσκολεύτηκαν να βρουν τις σωστές απαντήσεις μιας και την ασκηση αυτή την είχαμε κάνει σαν παιχνίδι όταν ήμασταν στην ενότητα του χρόνου στη Μελέτη.
Υστερα είδαμε τη συλλογή ευχετήριων καρτών της Χαράς και εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά τους. Σε όλες τις κάρτες υπήρχαν ευχές και από κάτω το όνομα αυτού που είχε γράψει την κάρτα. Επισημάναμε λοιπόν πως στις κάρτες αυτές γράφουμε κάποιες ευχές (χωρίς να πολυλογούμε) και πάντα υπογράφουμε με το όνομά μας.
Κάναμε κι εμείς τις δικές μας προσπάθειες φτιάχνοντας όμορφες κάρτες και γράφοντας γλυκές ευχές στους φίλους μας. Δεν ξεχάσαμε να υπογράψουμε βέβαια!
Μαζί φτιάξαμε και προσκλήσεις για τα γενέθλιά μας βάζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες , όπως του τόπου και χρόνου.
Σημερα μπήκαμε στο κείμενο "Το μυστικό τραγούδι της Μάτας" , στο οποίο η Μάτα έχει γενέθλια και παίρνει διάφορες ευχές. Το μυστικό του κειμένου , που δυσκολευτήκαμε είναι η αλήθεια να το αντιληφθούμε, ήταν πως η Μάτα είναι ένα κωφάλαλο κορίτσι και γι'αυτό το λόγο απαντά πάντα γνέφοντας.
Εντοπίσαμε και υπογραμμίσαμε όλες τις ευχές και γράψαμε κι εμείς στο βιβλίο μας ευχές για τη Μάτα.
Ακολούθησε το πολύ διασκεδαστικό ποίημα με τα ρήματα σε -αίνω.Το διαβάσαμε πρώτα 2-3 φορές όλοι μαζί και μετά διαβάσαμε, πάλι όλοι μαζί ,μόνο τα ρήματα. Παρατηρήσαμε πως όλα τελειώνουν σε "-ενω". Μετά παρατηρήσαμε αυτά τα ρήματα και είδαμε πως σχεδόν όλα γράφονται με -αι- , εκτός από 3 , τα μένω , δένω, πλένω.
Συνεχίσαμε φτιάχνοντας τον κανόνα που γνωρίσαμε , βρίσκοντας κι άλλα ρήματα σε -αίνω και συμπληρώνοντας την άσκηση 10 στο Τ.Ε.
Για να θυμόμαστε καλύτερα τα 3 ρήματα που εξαιρούνται από τον κανόνα μάθαμε το παρακάτω:
Τι κάνω πριν κοιμηθώ;
Χθες λοιπόν ξεκινήσαμε παρατηρώντας τα ημερολόγια της συλλογής του Αρμπέν. Βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και μιλήσαμε για τη χρησιμότητα του καθενός.
Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του Τ.Ε. Στην
άσκηση 4 βρήκαμε πότε τιμάμε κάποιες παγκοσμιες μέρες. Εδω θυμηθήκαμε και τις δικές μας δράσεις σχετικά με αυτές τις μέρες.
Στη συνέχεια στην άσκηση 5 τα παιδιά δε δυσκολεύτηκαν να βρουν τις σωστές απαντήσεις μιας και την ασκηση αυτή την είχαμε κάνει σαν παιχνίδι όταν ήμασταν στην ενότητα του χρόνου στη Μελέτη.
Υστερα είδαμε τη συλλογή ευχετήριων καρτών της Χαράς και εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά τους. Σε όλες τις κάρτες υπήρχαν ευχές και από κάτω το όνομα αυτού που είχε γράψει την κάρτα. Επισημάναμε λοιπόν πως στις κάρτες αυτές γράφουμε κάποιες ευχές (χωρίς να πολυλογούμε) και πάντα υπογράφουμε με το όνομά μας.
Κάναμε κι εμείς τις δικές μας προσπάθειες φτιάχνοντας όμορφες κάρτες και γράφοντας γλυκές ευχές στους φίλους μας. Δεν ξεχάσαμε να υπογράψουμε βέβαια!
Μαζί φτιάξαμε και προσκλήσεις για τα γενέθλιά μας βάζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες , όπως του τόπου και χρόνου.
Σημερα μπήκαμε στο κείμενο "Το μυστικό τραγούδι της Μάτας" , στο οποίο η Μάτα έχει γενέθλια και παίρνει διάφορες ευχές. Το μυστικό του κειμένου , που δυσκολευτήκαμε είναι η αλήθεια να το αντιληφθούμε, ήταν πως η Μάτα είναι ένα κωφάλαλο κορίτσι και γι'αυτό το λόγο απαντά πάντα γνέφοντας.
Εντοπίσαμε και υπογραμμίσαμε όλες τις ευχές και γράψαμε κι εμείς στο βιβλίο μας ευχές για τη Μάτα.
Ακολούθησε το πολύ διασκεδαστικό ποίημα με τα ρήματα σε -αίνω.Το διαβάσαμε πρώτα 2-3 φορές όλοι μαζί και μετά διαβάσαμε, πάλι όλοι μαζί ,μόνο τα ρήματα. Παρατηρήσαμε πως όλα τελειώνουν σε "-ενω". Μετά παρατηρήσαμε αυτά τα ρήματα και είδαμε πως σχεδόν όλα γράφονται με -αι- , εκτός από 3 , τα μένω , δένω, πλένω.
Συνεχίσαμε φτιάχνοντας τον κανόνα που γνωρίσαμε , βρίσκοντας κι άλλα ρήματα σε -αίνω και συμπληρώνοντας την άσκηση 10 στο Τ.Ε.
Για να θυμόμαστε καλύτερα τα 3 ρήματα που εξαιρούνται από τον κανόνα μάθαμε το παρακάτω:
Τι κάνω πριν κοιμηθώ;
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!