Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Η ιστορία του Πάσχα

Ψάχνοντας να βρω υλικό για να μιλήσω με τα παιδιά μου στην τάξη για το Πάσχα και την ιστορία του,  έπεσα πάνω σε αυτήν την υπέροχη ιδέα. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος προσέγγισης , οι στόχοι που επιτυγχάνονται (ή που  μπορούν να επιτευχθούν) και φυσικά το αποτέλεσμα!

Μετέφερα λοιπόν την ιδέα στα ελληνικά και σήμερα την υλοποίησα (εν μέρει) στην τάξη (αύριο θα την τελειώσουμε). Αποτελεί ουσιαστικά μια περίληψη της ιστορίας , ένα σχεδιάγραμμα αν μου επιτρέπετε, για να μπορούν τα παιδιά να διηγηθούν με λίγα λόγια όσα θυμόμαστε αυτές τις ημέρες (οι στόχοι που λέγαμε παραπάνω...).

Σκέφτηκα ωστόσο πως δεν έχουμε όλοι την ίδια τάξη ή το ίδιο επίπεδο κι έτσι έφτιαξα την κατασκευή σε τρεις διαφορετικές εκδοχές 

  • κανονική - με μια μικρή περίληψη των συμβάντων, 
  • απλή- με έναν επιγραμματικό τίτλο και 
  • ελεύθερη με τη δυνατότητα συμπλήρωσης σημειώσεων - για πιο μεγάλες τάξεις πιθανώς
Ο τρόπος εργασίας απλός.
Αρχικά εξιστορούμε με όποιο τρόπο εμείς έχουμε επιλέξει την ιστορία του Πάσχα (μια υπέροχη πρόταση από το elniplex εδώ). Στη συνέχεια 
Κόβουμε το σταυρό από το έγγραφο ή φτιάχνουμε έναν από χαρτόνι (έτσι η κατασκευή είναι πιο γερή!)

Έπειτα ζητάμε από τα παιδιά να χρωματίσουν , αν θέλουν τις εικόνες.
Μετά κόβουν τις εικόνες και τα κειμενάκια πάνω στην έντονη γραμμή.
Βάζουμε κόλλα σε όλα τα κομμάτια των εικόνων που υπάρχει το σύμβολο της κόλλας (το μικρό κομμάτι πάνω από τη διακεκομμένη γραμμή).
Κολλάμε τις εικόνες πάνω στο σταυρό που είτε έχουμε τυπώσει από το έγγραφο είτε έχουμε φτιάξει με χρωματιστό χαρτόνι.
Έτσι δημιουργούμε παραθυράκια που να ανοίγουν. Κολλάμε με όποια σειρά εμείς επιλέξουμε. Εγώ θέλησα οριζόντια την αρχή , τη μέση και το τέλος της ιστορίας και κάθετα τα γεγονότα ενδιάμεσα.
Τέλος , κάτω από κάθε εικόνα κολλάμε και το αντίστοιχο συνοδευτικό κείμενο (έτοιμο ή δικό μας) ή τίτλο.



Το έγγραφο με όλο το υλικό μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Εύχομαι να σας άρεσε και να το φτιάξετε κι εσείς!!!
Καλό Πάσχα σε όλους!

5 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!