Το νέο έτος ξεκινάει και είμαστε ...ενθουσιασμένοι θα πω , ανάμεσα σε πολλά άλλα , χα!
Στο τέλος της εβδομάδας η φετινή 1η μέρα στο σχολείο και μπορούμε να κάνουμε όμορφα πράγματα για να γιορτάσουμε με ουσιαστικό τρόπο την επιστροφή μας. Βασικός κανόνας για εμένα είναι καθετί που διαλέγω να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Δεν είναι απαραίτητο ο σκοπός αυτός να είναι κάτι εξωφρενικά παιδαγωγικό ή απόλυτα συνδεδεμένος με το αναλυτικό (no way!), απλά θέλω να υπαρχει ένα σχέδιο στο μυαλό μου (και την ατζέντα μου) ώστε να ελέγχω όσα επιθυμώ να παρατηρήσω την 1η μέρα (και τη 2η και την 3η...).
Τι μπορώ να κάνω λοιπόν:
- Αρχικά ανοίγω την εργαλειοθήκη από τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ και επιλέγω ποιο/ποια εργαλεία θα μου χρειαστούν.
Κλικ στην εικόνα |
Πέρυσι για δωράκι καλωσορίσματος ετοίμασα τα μαγνητάκια από τα ΜΙΚΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ , ενώ στην τάξη δούλεψα την ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ μέσα από το βίντεο του SCHOOL4ALL και το υλικό που είχα δημιουργήσει παλαιότερα. Τα βρίσκετε όλα στην εργαλειοθήκη.
Κάποια στιγμή μέσα στις πρώτες μέρες παίξαμε και το Ονοματομίξερ. Ένα παιχνίδι γνωριμίας, επανασύνδεσης και δεσίματος της ομάδας. Οι ομαδες καταγράφουν τα ονόματά τους στα πλακίδια και με τα γραμματα αυτά φτιάχνουν την τράπεζα γραμμάτων τους. Με αυτήν την τράπεζα καλούνται να φτιάξουν σε δεδομένο χρόνο όσες λέξεις μπορούν και να υπολογίσουν τους πόντους που συγκέντρωσαν. Κι αυτό στην εργαλειοθήκη!
- Πιθανότατα φέτος να συστηθώ στο νέο μου τμήμα μέσα από τη δραστηριότητα ΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕ. Μια δραστηριότητα όπου οι μαθητές/τριες καλούνται να μάθουν κάποιες προσωπικές μου πληροφορίες λύνοντας μαθηματικές πράξεις. βρείτε το επεξεργασιμο αρχείο στην αναρτηση. Σίγουρα για Β' τάξη και πάνω, ιδανικά για Δ' & Ε'.

Για τα πιο μικρά της Β' ή ακόμα και της Α' μπορούμε να αξιοποιήσουμε το αφισάκι αυτοπαρουσίασης ΕΓΩ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. Σε αυτό τα μικρούλια μας μπορούν να παρουσιάσουν λεπτομέρειες του εαυτού τους μέσα από κάποιο αριθμητικό δεδομένο π.χ. έχω 3 αγαπημένα φαγητά, φοράω 37 νο παπούτσι, είμαι 9 χρονών κτλ.
- Ίσως όχι την πρώτη μέρα , αλλά κάποια από τις επόμενες θα δουλέψω τις οδηγίες μέσα από τη δραστηριότητα ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΟΣ. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα δουλέψουμε την προσοχή στις οδηγίες και την παρουσίαση του εαυτού μας , αλλά και θα στολίσω και τον πίνακα αναφοράς της τάξης με όμορφα πορτρέτα των παιδιών.
- Τέλος, με την όμορφη μπροσούρα ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΟΥ που αποχαιρετά το καλοκαίρι μας με γλυκό τρόπο ενώ ταυτόχρονα μας κάνει μια ήρεμη ένταξη στα στενά σοκάκια της Γλώσσας είναι κι αυτό μια επιλογή για τις πρώτες μέρες. Το βρίσκετε εδώ.
Καλημέρα σας!!! Είστε εξαιρετική!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και ευχαριστώ πολύ για την ομορφη κουβεντα! 😊
Διαγραφή