Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Βόλτα στο βουνό

Ξεκινήσαμε το 4ο κεφάλαιο της 8ης ενότητας με την επεξεργασία της εικόνας και του κειμένου. Αφού εντοπίσαμε διάφορες πληροφορίες μέσα στο κείμενο εστίασα την προσοχή των παιδιών στις λέξεις που δείχνουν ότι κάτι κάνουν, σαν μια πρώτη εισαγωγή στα ρήματα.



Στη συνέχεια κάναμε την πρώτη μας επαφή με την παραγραφο. Την είδαμε οπτικά πώς φαίνεται (τα κομματάκια του κειμένου), τα κυκλώσαμε στο κείμενο με διαφορετικό χρωμα το καθένα και δώσαμε έναν τίτλο σε κάθε παράγραφο.


Όλα αυτά ήρθαν φυσικά μέσα από τη συζήτηση που προηγήθηκε στην επεξεργασία του κειμένου και τα κάναμε όλοι μαζί. Σίγουρα δεν είναι μια δραστηριότητα που περιμένω τα παιδιά να κάνουν μόνα τους.
Μετά κάθε ομάδα διάλεξε από μια παράγραφο και διαβάσαμε όλοι μαζί.
Συνεχίσαμε με τα ρήματα και την κλίση τους. Κάναμε πολλά παραδείγματα προφορικά περισσότερο για να εξασκηθούν στη σειρά των προσώπων, μιας και η κλίση τους έρχεται διαισθητικά. Επειτα ο καθένας διάλεξε ένα ρήμα και το έκλινε στην τάξη προφορικά.
Προχωρήσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου και μιλήσαμε για τις εποχές , την αλληλουχία τους και την επίδρασή τους στη φύση.

Σήμερα ξεκινήσαμε με τις περιγραφές. Αφού περιγράψαμε υπέροχα τη ζέβρα , κάναμε προφορικά την ίδια άσκηση και για την καμηλοπάρδαλη.

Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε.

Επειτα κλίναμε μέσα σε προτάσεις το ρήμα εξηγώ.

Τέλος , κάναμε μια δραστηριότητα πάνω στη χρονική σειρά. Χρησιμοποιώντας τις εικόνες από το γνωστό παραμύθι "Τα 3 γουρουνάκια" βάλαμε σε σειρά και διηγηθήκαμε το παραμύθι.



Παρουσίαση
Εδώ από Drive.



Δραστηριότητες κεφαλαίου

1 σχόλιο:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!