Λίγο πριν μπούμε τελείως στη χριστουγεννιάτικη τρέλα είπα να ολοκληρώσω επιτέλους το πακέτο με τις νοερές πράξεις που ετοιμάζω σε φθινοπωρινό κλίμα στον τελευταίο καιρό.
Το να μπορεί κάποιος να κάνει πράξεις νοερά είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Αν γνωρίζει τον μηχανισμό κάθε πράξης , μπορεί και να τον δουλέψει νοερά. Το πόσο γρήγορα θα τα καταφέρει έγκειται στο πόσο πολύ έχει δουλέψει το κομπιουτεράκι του, ναι ναι , τον εγκέφαλο εννοώ!
Είμαι από αυτές τις σπαστικές δασκάλες που απαγορεύει αυστηρά το κομπιουτεράκι , στην τάξη , στο σπίτι , στην αυλή ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ! Όχι γιατί είναι κακό το κομπιουτεράκι , απλά είναι κακό για τον μαθητή που ακόμα παλεύει να κατακτήσει την πρόσθεση φερ'ειπείν να του δίνουμε (εμείς και το ίδιο το βιβλίο - για όνομα δηλαδή!!!) την εύκολη λύση, την αιτία που δε θα μπορέσει ποτέ να υπολογίσει στη ζωή του γρήγορα τα ρέστα του, την οφειλή του, την ποσότητα από κάτι που χρειάζεται κ.ο.κ.
Έτσι ετοίμασα για άλλη μια φορά υλικό απασχόλησης (έχω πάθει τρέλα με τον όρο , το ξέρω!) με τις νοερές πράξεις. Οι δραστηριότητες είναι ελεύθερες από την ύλη των βιβλίων. Μπορούν δηλαδή να γίνουν οποιαδήποτε στιγμή από όσους μαθητές έχουν κατακτήσει την πρόσθεση/ αφαίρεση μονοψήφιων και διψήφιων αριθμών καθώς και το χειρισμό μικροποσών.
Το να μπορεί κάποιος να κάνει πράξεις νοερά είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Αν γνωρίζει τον μηχανισμό κάθε πράξης , μπορεί και να τον δουλέψει νοερά. Το πόσο γρήγορα θα τα καταφέρει έγκειται στο πόσο πολύ έχει δουλέψει το κομπιουτεράκι του, ναι ναι , τον εγκέφαλο εννοώ!
Είμαι από αυτές τις σπαστικές δασκάλες που απαγορεύει αυστηρά το κομπιουτεράκι , στην τάξη , στο σπίτι , στην αυλή ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ! Όχι γιατί είναι κακό το κομπιουτεράκι , απλά είναι κακό για τον μαθητή που ακόμα παλεύει να κατακτήσει την πρόσθεση φερ'ειπείν να του δίνουμε (εμείς και το ίδιο το βιβλίο - για όνομα δηλαδή!!!) την εύκολη λύση, την αιτία που δε θα μπορέσει ποτέ να υπολογίσει στη ζωή του γρήγορα τα ρέστα του, την οφειλή του, την ποσότητα από κάτι που χρειάζεται κ.ο.κ.
Έτσι ετοίμασα για άλλη μια φορά υλικό απασχόλησης (έχω πάθει τρέλα με τον όρο , το ξέρω!) με τις νοερές πράξεις. Οι δραστηριότητες είναι ελεύθερες από την ύλη των βιβλίων. Μπορούν δηλαδή να γίνουν οποιαδήποτε στιγμή από όσους μαθητές έχουν κατακτήσει την πρόσθεση/ αφαίρεση μονοψήφιων και διψήφιων αριθμών καθώς και το χειρισμό μικροποσών.
Εξάσκηση στις προσθέσεις με μονοψήφιους αριθμούς |
Μοτίβα- εξάσκηση στην πρόσθεση ή πολλαπλασιασμό (ανάλογα ποιον τρόπο θα επιλέξει κάθε παιδί) |
Χειρισμός μικροποσών |
Προσθέσεις και αφαιρέσεις μονοψήφιων και διψήφιων αριθμών. |
Τέλειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ χαίρομαι!!!
Διαγραφή