Αν τα καλά πρέπει να λέγονται , τότε να λέγονται και τα κακά. Και να με συγχωρείτε αλλά το βιβλίο των μαθηματικών της β' (όπως και της ε') είναι κακό (για να μην πω κακά...). Έχεις μια εικόνα (σελ. 12) που μπορείς να κάνεις ένα σωρό δραστηριότητες και οι προτεινόμενες ασκήσεις είναι επιεικώς μέτριες.
Για να θυμηθούμε την α' :
Για να θυμηθούμε την α' :
- μετράμε όλοι μαζί ως το 50 -με παλαμάκια πάνω από το κεφάλι(ως το 10) , με πηδηματάκια (ως το 20), με παλαμάκια μπροστά (ως το 30), καθίσματα (ως το 40) και με τα χέρια στη μέση δεξια -αριστερά (ως το 50)
- μετράμε ανά 2 ως το 30 - αυξομειώνοντας την ένταση της φωνής (π.χ. ως το 10 δυνατά , ως το 20 κανονικά , ως το 30 ψιθυριστά)
- μετράμε 5-5 και 10-10 ως το 100- χτυπήματα με το μολύβι στο θρανίο, πιάνοντας κεφάλι-ωμοι-μεση -γονατα- πατούσες, εναλλαγες στο ρυθμό (αργά γρήγορα)κ.α.
Παιχνίδι μετρήματος:
ξεκινώ εγώ μετρώντας μέχρι κάποιο σημείο , δίνω τη σκυτάλη σε κάποιο παιδί μετά σε κάποιο άλλο κ.ο.κ. μέχρι να φτάσουμε στο 100. Κάνω το ίδιο και με τις ομάδες.
Την άσκηση 3 με τη γιαγιά και τον ανθοπώλη αντί να την ζωγραφίσουμε θα την δραματοποιήσουμε αλλάζοντας τα δεδομένα (για να συμμετέχουν κι άλλα παιδιά).
Τέλος θα κάνουμε όσες ασκήσεις προλάβουμε από το
polu wraia douleia!mpravo sou!mporeis na mou peis pws mporw na katevasw arxeio tetoiou tupou?kalh sxolikh xronia!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολύ !!! Για να κατεβασεις εγγραφα και παρουσιάσεις ακολουθησε τον παρακατω σύνδεσμο που εξηγω βημα βημα.
Διαγραφήhttp://taksiasterati.blogspot.gr/2013/11/slideshare.html#.V9fpmpiLTIU
Καλή σχολικη χρονια!