Πριν μπούμε στον προοργανωτή του 22ου κεφαλαίου σκέφτηκα να κάνουμε και πάλι μια ομαδική εργασία.
Κι αυτή τη φορά εμπνεύστηκα από το βιβλίο τη δραστηριότητα. Αφού τα παιδιά στο βιβλίο βοηθούν στο σπάρσιμο λαχανικών, σκέφτηκα να μπούμε λίγο στο πνεύμα σπέρνοντας το δικό μας χωράφι.
Μοίρασα λοιπόν σε κάθε ομάδα ένα καφέ χαρτόνι (το χωράφι) και το έγγραφο " Αναλύω αριθμούς μεχρι το 100, εισαγωγή στην προπαίδεια (εργασία ), κεφ.22". Ενα έγγραφο σε κάθε ομάδα. Δε φωτοτυπούμε μπρος πίσω γιατί θα κόψουν.
Στο έγγραφο υπάρχουν διάφορα λαχανικά, κουνουπίδια, μαρούλια, μπρόκολα, καρότα και λάχανα. Αυτά που τρώμε το χειμώνα δηλαδή. Τα παιδιά έπρεπε να επιλέξουν ένα δίκαιο τρόπο να διαλέξουν τι λαχανικό θα πάρει ο καθένας και αν και μας πήρε λίγη ώρα να γίνει αυτό , άφησα τα παιδιά να δουλέψουν δημοκρατικά!
Στο έγγραφο υπάρχουν από 16 φυτά από κάθε λαχανικό. Τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν ο καθένας τους ένα παρτέρι με τα λαχανικά του χρησιμοποιώντας όμως μόνο τα 12 από αυτά. Έβαλα 16 λαχανικά για 2 λόγους: ένας είναι για να μην αντιγράψουν τη διάταξη που ειχα τα λαχανικά στη φωτοτυπία και δεύτερος λόγος γιατί όλο και κάτι θα σκιστεί ή θα χαλάσει και δεν τα πάω καλά με τα δράματα!
Διάλεξα το 12 καθώς έχει πολλούς συνδυασμούς παραγόντων και δεν είναι μεγάλος αριθμός ώστε να χαθεί η ώρα στο κόψιμο.
Τα παιδιά έπρεπε αφού κόψουν 12 από τα 16 λαχανικά να τα τοποθετήσουν σε σειρές με ίδιο αριθμό λαχανικών σε κάθε σειρά και να τα κολλήσουν στο χωράφι τους. Επρεπε όμως να προσέξουν καμιά διάταξη να μην είναι ίδια με κάποιου άλλου από την ομάδα.
Ο στόχος μου ήταν αυτός. Να βρούμε διάφορους τρόπους να παρουσιάσουμε τον ίδιο αριθμό.
Συνδυάζοντας το στόχο μου με όσα κάναμε χθες ζητούσα στη συνέχεια από τα παιδιά να βρουν πόσες σειρές έφτιαξαν και από πόσα φυτά χρησιμοποίησαν σε κάθε σειρά. Μέσα από αυτό προέκυπτε και ο πολυπόθητος πολλαπλασιασμός. Τον πολλάπλασιασμό αυτόν τον παρουσιάσαμε και σχηματικά δίπλα (ζωγραφίζω).
Τα χωράφια των ζουζουνιών μου!
Κι αυτή τη φορά εμπνεύστηκα από το βιβλίο τη δραστηριότητα. Αφού τα παιδιά στο βιβλίο βοηθούν στο σπάρσιμο λαχανικών, σκέφτηκα να μπούμε λίγο στο πνεύμα σπέρνοντας το δικό μας χωράφι.
Μοίρασα λοιπόν σε κάθε ομάδα ένα καφέ χαρτόνι (το χωράφι) και το έγγραφο " Αναλύω αριθμούς μεχρι το 100, εισαγωγή στην προπαίδεια (εργασία ), κεφ.22". Ενα έγγραφο σε κάθε ομάδα. Δε φωτοτυπούμε μπρος πίσω γιατί θα κόψουν.
Στο έγγραφο υπάρχουν διάφορα λαχανικά, κουνουπίδια, μαρούλια, μπρόκολα, καρότα και λάχανα. Αυτά που τρώμε το χειμώνα δηλαδή. Τα παιδιά έπρεπε να επιλέξουν ένα δίκαιο τρόπο να διαλέξουν τι λαχανικό θα πάρει ο καθένας και αν και μας πήρε λίγη ώρα να γίνει αυτό , άφησα τα παιδιά να δουλέψουν δημοκρατικά!
Στο έγγραφο υπάρχουν από 16 φυτά από κάθε λαχανικό. Τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν ο καθένας τους ένα παρτέρι με τα λαχανικά του χρησιμοποιώντας όμως μόνο τα 12 από αυτά. Έβαλα 16 λαχανικά για 2 λόγους: ένας είναι για να μην αντιγράψουν τη διάταξη που ειχα τα λαχανικά στη φωτοτυπία και δεύτερος λόγος γιατί όλο και κάτι θα σκιστεί ή θα χαλάσει και δεν τα πάω καλά με τα δράματα!
Διάλεξα το 12 καθώς έχει πολλούς συνδυασμούς παραγόντων και δεν είναι μεγάλος αριθμός ώστε να χαθεί η ώρα στο κόψιμο.
Τα παιδιά έπρεπε αφού κόψουν 12 από τα 16 λαχανικά να τα τοποθετήσουν σε σειρές με ίδιο αριθμό λαχανικών σε κάθε σειρά και να τα κολλήσουν στο χωράφι τους. Επρεπε όμως να προσέξουν καμιά διάταξη να μην είναι ίδια με κάποιου άλλου από την ομάδα.
Ο στόχος μου ήταν αυτός. Να βρούμε διάφορους τρόπους να παρουσιάσουμε τον ίδιο αριθμό.
Συνδυάζοντας το στόχο μου με όσα κάναμε χθες ζητούσα στη συνέχεια από τα παιδιά να βρουν πόσες σειρές έφτιαξαν και από πόσα φυτά χρησιμοποίησαν σε κάθε σειρά. Μέσα από αυτό προέκυπτε και ο πολυπόθητος πολλαπλασιασμός. Τον πολλάπλασιασμό αυτόν τον παρουσιάσαμε και σχηματικά δίπλα (ζωγραφίζω).
Τα χωράφια των ζουζουνιών μου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!