Στην οργάνωση συλλογών δουλέψαμε πρώτα στην παρουσίαση και μετά μπήκαμε στο βιβλίο. Γνωρίσαμε τις δυο φίλες , τη Μονάδα και τη Δεκάδα, είδαμε τα γνωρίσματά τους και δουλέψαμε με τις μονάδες και τις δεκάδες χωρίζοντας πλήθη αντικειμένων σε σακουλάκια (ματσάκια, παρεούλες κτλ) των 10.
Το κεφάλαιο 33 το ξεκινήσαμε δουλεύοντας ζωντανά το παράδειγμα του βιβλίου.
Μοίρασα στα παιδιά πράσινες χάντρες
(κομμένα χοντρα καλαμάκια) , φροντίζοντας να υπερβαίνουν τη Δεκάδα (και τη 2η δεκάδα στους περισσότερους).
Επειτα δουλέψαμε χωρίζοντας σε ματσάκια όπως την προηγούμενη μέρα με τις δυο φίλες. Κάθε παιδί συγκέντρωνε 10 πράσινες χάντρες και πήγαινε να τις ανταλλάξει με μία κόκκινη στην τράπεζα.
Αφού δουλέψαμε με αρκετά παραδείγματα αυτό , προχωρήσαμε στη γραφή του αριθμού. Κόλλησα σε κάθε παιδί (με αυτοκόλλητο ) ένα κομμάτι πράσινο (Μονάδες) και δίπλα ένα κομμάτι κόκκινο (Δεκάδες)χαρτί.
Αφού τα παιδιά αντάλλασσαν τις πράσινες χάντρες τους με κόκκινες κατέγραφαν τον αριθμό.
Συνεχίσαμε έτσι χωρίς δυσκολίες στη συμπλήρωση των ασκήσεων του βιβλίου , φορώντας και τις μάσκες που είχαμε φτιάξει νωρίτερα για να δώσουμε έναν πιο αποκριάτικο τόνο στα μαθηματικά μας!
Παρουσίαση από Drive εδω.
Το κεφάλαιο 33 το ξεκινήσαμε δουλεύοντας ζωντανά το παράδειγμα του βιβλίου.
Μοίρασα στα παιδιά πράσινες χάντρες
(κομμένα χοντρα καλαμάκια) , φροντίζοντας να υπερβαίνουν τη Δεκάδα (και τη 2η δεκάδα στους περισσότερους).
Επειτα δουλέψαμε χωρίζοντας σε ματσάκια όπως την προηγούμενη μέρα με τις δυο φίλες. Κάθε παιδί συγκέντρωνε 10 πράσινες χάντρες και πήγαινε να τις ανταλλάξει με μία κόκκινη στην τράπεζα.
Αφού δουλέψαμε με αρκετά παραδείγματα αυτό , προχωρήσαμε στη γραφή του αριθμού. Κόλλησα σε κάθε παιδί (με αυτοκόλλητο ) ένα κομμάτι πράσινο (Μονάδες) και δίπλα ένα κομμάτι κόκκινο (Δεκάδες)χαρτί.
Αφού τα παιδιά αντάλλασσαν τις πράσινες χάντρες τους με κόκκινες κατέγραφαν τον αριθμό.
Συνεχίσαμε έτσι χωρίς δυσκολίες στη συμπλήρωση των ασκήσεων του βιβλίου , φορώντας και τις μάσκες που είχαμε φτιάξει νωρίτερα για να δώσουμε έναν πιο αποκριάτικο τόνο στα μαθηματικά μας!
Παρουσίαση από Drive εδω.
Πολύ όμορφες ιδέες!! Πόσες μέρες σου πήρε για να κάνετε αυτο το μάθημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ.
Σε ευχαριστω πολύ! Δουλέψαμε όλες τις δραστηριότητες σε 3 μέρες (3 διδακτικές ωρες δηλαδή).
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για τη δουλειά σου και που την μοιράζεσαι μαζί μας!!!!Η δουλειά σου ειναι καταπληκτική
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ χαίρομαι που το βρίσκεις χρήσιμο!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
ΔιαγραφήΥπεροχες ιδεες! Σε ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝιώθω ότι σε ξέρω!!
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που μοιράζεσαι τον κόπο σου μαζί μας...!
Εργάζομαι για πρώτη χρονιά(τυχερή ε;;) και μάλιστα σε Α' Δημοτικού... Στην αρχή είχα αγχωθεί πάρα πολύ.
Στη συνέχεια όμως με το μπλοκ σου λάτρεψα τη δουλειά μας, τα παιδιά...Οι γονείς είναι ευχαριστημένοι και το χρωστάω σε 'σένα...Πήρα από την όρεξη και τον ενθουσιασμό σου!!
Να είσαι καλά!!
Υ.Γ Καθώς έχω κι εγώ δυο μικρά παιδάκια (3 ετών και 1 έτους, δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς τις υπέροχες ιδέες σου! Σ ευχαριστώ!)
Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια!
Διαγραφή