Στο κεφάλαιο 28 γνωρίσαμε μια καινούρια μάγισσα από τη χώρα των πράξεων , τη μάγισσα Αφαιρίξ.
Ηρθε λοιπόν και μας συστήθηκε , γνωρίζοντάς μας πως η αγαπημένη της λέξη είναι το βγάζω και πως της αρέσει να παίρνει πράγματα και ειδικά καραμέλες.
Γνωρίσαμε το σύμβολό της και το όνομά του καθώς και τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουμε αυτό που ψάχνουμε στα μαγικά της Αφαιρίξ.
Μοίρασα σε όλα τα παιδιά καραμέλες (διαφορετικό αριθμό στον καθένα , αλλά μέχρι 10). Τους άφησα να τις μετρήσουν και να τις λιμπιστούν!
Μετά με την Αφαιρίξ ανα χείρας περνούσα πάνω από τον καθένα και του έπαιρνα κάποιες από τις καραμέλες του (από 1 μέχρι και όλες). Τα παιδιά έγραψαν στα πινακάκια τους με λόγια της Αφαιρίξ (αριθμοί και σύμβολα) τι τους συνέβη και μετά μας το αφηγήθηκαν.
π.χ. Είχα 7 καραμέλες και η Αφαιρίξ μου πήρε 3. Μου έμειναν 4 καραμέλες.
Φυσικά όλα τα παιδιά αφηγήθηκαν την περιπέτειά τους και στο τέλος έφαγαν και από μια καραμελίτσα!
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε. δουλεύοντας με τα δάχτυλα και επισημαίνοντας το σύμβολο "βγάζω".
Στην αντίστροφη μέτρηση από το 20 δουλέψαμε ομαδικά στις διαφάνειες , αλλά και ο καθένας μόνος του προφορικά.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
Ηρθε λοιπόν και μας συστήθηκε , γνωρίζοντάς μας πως η αγαπημένη της λέξη είναι το βγάζω και πως της αρέσει να παίρνει πράγματα και ειδικά καραμέλες.
Γνωρίσαμε το σύμβολό της και το όνομά του καθώς και τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουμε αυτό που ψάχνουμε στα μαγικά της Αφαιρίξ.
Μοίρασα σε όλα τα παιδιά καραμέλες (διαφορετικό αριθμό στον καθένα , αλλά μέχρι 10). Τους άφησα να τις μετρήσουν και να τις λιμπιστούν!
Μετά με την Αφαιρίξ ανα χείρας περνούσα πάνω από τον καθένα και του έπαιρνα κάποιες από τις καραμέλες του (από 1 μέχρι και όλες). Τα παιδιά έγραψαν στα πινακάκια τους με λόγια της Αφαιρίξ (αριθμοί και σύμβολα) τι τους συνέβη και μετά μας το αφηγήθηκαν.
π.χ. Είχα 7 καραμέλες και η Αφαιρίξ μου πήρε 3. Μου έμειναν 4 καραμέλες.
Φυσικά όλα τα παιδιά αφηγήθηκαν την περιπέτειά τους και στο τέλος έφαγαν και από μια καραμελίτσα!
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε. δουλεύοντας με τα δάχτυλα και επισημαίνοντας το σύμβολο "βγάζω".
Στην αντίστροφη μέτρηση από το 20 δουλέψαμε ομαδικά στις διαφάνειες , αλλά και ο καθένας μόνος του προφορικά.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
η χώρα των πράξεων , μαγισσες και κάστρα from Ioanna Chats
26 Ιανουαρίου 2016
Αυτές τις μέρες μαζί με όλα όσα κάναμε παραπάνω , δουλέψαμε τις αφαιρέσεις και σε ατομικό επίπεδο.
Τα δίδυμα πιγκουινάκια
Τα παιδιά έλυναν τις αφαιρέσεις που υπήρχαν πάνω στους πιγκουίνους και έβρισκαν το δίδυμό τους πιγκουίνο , τον έκοβαν και τον κολλούσαν από πάνω.
Στο τέλος δουλέψαμε τις αφαιρέσεις στην αρχή του φυλλου εργασίας.
Το έγγραφο από drive εδώ.
Και από slideshare.
26 Ιανουαρίου 2016
Αυτές τις μέρες μαζί με όλα όσα κάναμε παραπάνω , δουλέψαμε τις αφαιρέσεις και σε ατομικό επίπεδο.
Τα δίδυμα πιγκουινάκια
Τα παιδιά έλυναν τις αφαιρέσεις που υπήρχαν πάνω στους πιγκουίνους και έβρισκαν το δίδυμό τους πιγκουίνο , τον έκοβαν και τον κολλούσαν από πάνω.
Λύνω την αφαίρεση και βρίσκω το σωστό πιγκουινάκι
Κολλάω πάνω στο μέτωπο ώστε να ανοίγει και να βλέπω την αφαίρεση από κάτω.
Κόλλες και ψαλίδια πάνω στο τραπέζι και ο καθένας δουλεύει ήσυχα μόνος του.
Στο τέλος δουλέψαμε τις αφαιρέσεις στην αρχή του φυλλου εργασίας.
Το έγγραφο από drive εδώ.
Και από slideshare.
Συγχαρητήρια για τις διδακτικές σου επιλογές!! Πόσες περίπου ημέρες σου πήρε για την επεξεργασία αυτού του μαθήματος και για όλες τις δραστηριότητες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολυ! Για τη γνωριμία με την αφαίρεση και την Αφαιρίξ μαζί με τις δραστηριότητες του βιβλιου και του Τ.Ε. αφιέρωσα 2 μέρες. Για την τελευταία δραστηριότητα με τα πιγκουινάκια αφιερωσα ακόμα μια μέρα, σύνολο δηλαδή περίπου 3-4 ώρες. Φυσικά κάθε ταξη έχει το δικό της ρυθμό και μπορεί οι δραστηριότητες αυτες είτε να γινουν πιο σύντομα ή πιο αργα.
ΔιαγραφήΑυτή η ιδέα με τα δίδυμα πιγκουινάκια είναι ότι το πιο όμορφο και έξυπνο παιχνιδάκι!!Τα μικρά μου τρελλάθηκαν!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια αγαπημένη μου αστεράτη!!!
Με κάνεις ιδιαίτερα χαρούμενη και πάλι , Στρατη μου!!!
Διαγραφή