Στο προτελευταία κεφάλαιο της 3ης ενότητας , η παρέα βρήκε τον παπαγάλο , αλλά έχασε τη γάτα!
Ξεκινήσαμε φυσικά με την επεξεργασία της εικόνας, μιμηθήκαμε τις εκφράσεις των παιδιών και προσπαθήσαμε να φανταστούμε τι έχει συμβεί.
Στη συνέχεια μπήκαμε στο κείμενο και το διαβάσαμε μερικές φορές. Εντοπίσαμε και πάλι τα σημεία στίξης
(επιμένω πολύ γιατι βοηθά στο να θυμούνται τα παιδιά πώς γίνεται η σωστή ανάγνωση) και κάναμε μερικές δραστηριότητες ανάγνωσης με αυτά (διαφάνειες 4-5).
Συνεχίσαμε διαβάζοντας όλοι μαζί το κείμενο. Επειτα κάναμε μια άσκηση παρατηρητικότητας. Εκρυψα κάποιες λέξεις του κειμένου και τα παιδιά προσπάθησαν να θυμηθούν ποια λέξη υπήρχε εκεί.Υστερα έπρεπε να την εντοπίσουν ανάμεσα σε αυτές που είχα τοποθετήσει στο πάτωμα και να την βάλουν στη σωστή θέση του κειμένου.
Ακολούθησε ακόμα μιια άσκηση παρατηρητικότητας. Διάβασα εγώ το κείμενο και κάθε φορά που άκουγαν μια λέξη με χ μέσα έπρεπε να φωναξουν μπουμ!
Συνεχίσαμε με την παρουσίαση του νέου γράμματος. Το τοποθετήσαμε στο τρενακι και στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων. Επειτα το ενώσαμε με τα φωνακλάδικα που γνωρίζουμε και διαβάσαμε τις παρεούλες που προέκυπταν. Συνεχίσαμε με τον άξονα λέξεων . Μέχρι τώρα τον φτιάχναμε με το μαγικό ραβδί. Επειδή όμως το έχουμε κάνει πολλές φορές , αποφάσισα να αλλάξουμε λίγο τη δραστηριότητα. Χρησιμοποιώ μια μπάλα φελιζόλ (για να μην κάνουμε και καμιά ζημιά) και την πετώ σε κάποιο παιδί , το παιδί αυτό πρέπει να πει μια λέξη από το γράμμα που εξετάζουμε.
Επειτα βρήκαμε όλα τα Χχ στο κείμενο και το γράψαμε στο Τ.Ε. (γιατί ήθελα να εξοικονομήσω χρόνο για τη 2η μέρα που είχα πολλές δραστηριότητες). Μόλις τελιώσαμε και με αυτό φτιάξαμε τα χριστουγεννιάτικα Χχ μας για το κάδρο του Χ.
Προχωρήσαμε στην άσκηση του βιβλίου και στο ποίημα που το ακούσαμε κιόλας.
Στο ποίημα ρώτησα τα παιδιά αν έβλεπαν κάποιο σημαδάκι που δεν το έχουμε ξαναδει και προς μεγάλη μου έκπληξη μπόρεσαν να το εντοπίσουν αμέσως! Τους ανέφερα απλά ότι λέγεται απόστροφος και πως υπάρχει ολόκληρη ιστορία πίσω από τη φιλότιμη απόστροφο και πως θα τη μάθουμε αργότερα, αλλά δεν ανέφερα κάτι παραπάνω.
Εδώ το παραμυθάκι που έχω φτιάξει για την απόστροφο , το οποίο θα τους δείξω αρκετά αργότερα.
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε με την ανάγνωση. Αυτή τη φορά δείχνοντας το κείμενο στον πίνακα σήκωνα τα παιδιά και τους ζητούσα να εντοπίσουν συγκεκριμένες λέξεις (π.χ. πού λέει λάχανα;).
Συνεχίσαμε με τις εικόνες , όπου εντοπίσαμε το Χχ. Μετά τα βάλαμε όλα μαζί και κάναμε μια σύντομη επίσκεψη στα πανέμορφα Χανιά (hello διαθεματικότητα!) .
Τη λέξη λάχανο την κάναμε ολικά (τα χέρια δείχνουν όλο μαζί) , συλλαβιστά (με παλαμάκια) και γράμμα γράμμα ( με παλαμάκια δαχτύλων).
Συνεχίσαμε με τις υπόλοιπες δραστηριότητες του Τ.Ε. χωρίς δυσκολία.
Για τη συνέχεια είχα έτοιμο ένα κρυπτόλεξο , στο οποίο έπρεπε να εντοπίσουμε 6 λέξεις από Χ. Κάποιοι ζορίστηκαν , κάποιοι όχι και τόσο. Όλοι όμως το χάρηκαν!
Τελευταία δραστηριότητα (τι χαρά!!!) ήταν να γράψουμε το γράμμα στον Αγιο Βασίλη! Μοίρασα στα παιδιά το γράμμα (έχω βάλει στο έγγραφο και τις λέξεις με τις οποίες συμπληρώσαμε τα κενά , αλλά είναι εντελώς ενδεικτικές).
Ταμπλετ, psp, κινητά και υπολογιστες! Με τι διασκεδάζουν σήμερα τα παιδιά???????
Μιλήσαμε για το πώς αρχίζουμε το γράμμα και πώς το τελειώνουμε. Όταν το γράψαμε, ομορφύναμε λίγο το γραμματάκι μας χρωματίζοντάς το και παράλληλα καθίσαμε να σκεφτούμε τι άλλο χρειαζόμασταν.
Ετσι σειρά είχε ο φάκελος. Πρώτα τον φτιάξαμε και ήταν πολύ εύκολο.
Επειτα συζητήσαμε τι πρέπει να κάνουμε με αυτόν. Γράψαμε λοιπόν τη διεύθυνση του Αγιου Βασίλη και το όνομά μας από πίσω. (ξεχασα να βγάλω φωτό από τη σωστή μεριά)
Επειδή στο Παλαίφυτο δεν υπάρχει ταχυδρομείο για να πάμε να τα στειλουμε (όπως έκανα τις προηγούμενες χρονιές ) , έφερα το ταχυδρομικό κουτί του Αγιου στην τάξη.
Αρκετά εύκολη κατασκευή που τη βρήκα στο πιντερεστ από εδώ.
Τύλιξα ένα χαρτόκουτο με χαρτί περιτυλίγματος , έβαλα τις λεπτομέρειες και άνοιξα την τρύπα για τα γράμματα. Την πάνω μεριά την έκανα να ανοίγει , για να μπορέσει ο Αγιος να βγάλει τα γράμματα!
Παρουσίαση
Εδώ από Drive
Ξεκινήσαμε φυσικά με την επεξεργασία της εικόνας, μιμηθήκαμε τις εκφράσεις των παιδιών και προσπαθήσαμε να φανταστούμε τι έχει συμβεί.
Στη συνέχεια μπήκαμε στο κείμενο και το διαβάσαμε μερικές φορές. Εντοπίσαμε και πάλι τα σημεία στίξης
(επιμένω πολύ γιατι βοηθά στο να θυμούνται τα παιδιά πώς γίνεται η σωστή ανάγνωση) και κάναμε μερικές δραστηριότητες ανάγνωσης με αυτά (διαφάνειες 4-5).
Συνεχίσαμε διαβάζοντας όλοι μαζί το κείμενο. Επειτα κάναμε μια άσκηση παρατηρητικότητας. Εκρυψα κάποιες λέξεις του κειμένου και τα παιδιά προσπάθησαν να θυμηθούν ποια λέξη υπήρχε εκεί.Υστερα έπρεπε να την εντοπίσουν ανάμεσα σε αυτές που είχα τοποθετήσει στο πάτωμα και να την βάλουν στη σωστή θέση του κειμένου.
Ακολούθησε ακόμα μιια άσκηση παρατηρητικότητας. Διάβασα εγώ το κείμενο και κάθε φορά που άκουγαν μια λέξη με χ μέσα έπρεπε να φωναξουν μπουμ!
Συνεχίσαμε με την παρουσίαση του νέου γράμματος. Το τοποθετήσαμε στο τρενακι και στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων. Επειτα το ενώσαμε με τα φωνακλάδικα που γνωρίζουμε και διαβάσαμε τις παρεούλες που προέκυπταν. Συνεχίσαμε με τον άξονα λέξεων . Μέχρι τώρα τον φτιάχναμε με το μαγικό ραβδί. Επειδή όμως το έχουμε κάνει πολλές φορές , αποφάσισα να αλλάξουμε λίγο τη δραστηριότητα. Χρησιμοποιώ μια μπάλα φελιζόλ (για να μην κάνουμε και καμιά ζημιά) και την πετώ σε κάποιο παιδί , το παιδί αυτό πρέπει να πει μια λέξη από το γράμμα που εξετάζουμε.
Επειτα βρήκαμε όλα τα Χχ στο κείμενο και το γράψαμε στο Τ.Ε. (γιατί ήθελα να εξοικονομήσω χρόνο για τη 2η μέρα που είχα πολλές δραστηριότητες). Μόλις τελιώσαμε και με αυτό φτιάξαμε τα χριστουγεννιάτικα Χχ μας για το κάδρο του Χ.
Προχωρήσαμε στην άσκηση του βιβλίου και στο ποίημα που το ακούσαμε κιόλας.
Στο ποίημα ρώτησα τα παιδιά αν έβλεπαν κάποιο σημαδάκι που δεν το έχουμε ξαναδει και προς μεγάλη μου έκπληξη μπόρεσαν να το εντοπίσουν αμέσως! Τους ανέφερα απλά ότι λέγεται απόστροφος και πως υπάρχει ολόκληρη ιστορία πίσω από τη φιλότιμη απόστροφο και πως θα τη μάθουμε αργότερα, αλλά δεν ανέφερα κάτι παραπάνω.
Εδώ το παραμυθάκι που έχω φτιάξει για την απόστροφο , το οποίο θα τους δείξω αρκετά αργότερα.
Συνεχίσαμε με τις εικόνες , όπου εντοπίσαμε το Χχ. Μετά τα βάλαμε όλα μαζί και κάναμε μια σύντομη επίσκεψη στα πανέμορφα Χανιά (hello διαθεματικότητα!) .
Τη λέξη λάχανο την κάναμε ολικά (τα χέρια δείχνουν όλο μαζί) , συλλαβιστά (με παλαμάκια) και γράμμα γράμμα ( με παλαμάκια δαχτύλων).
Συνεχίσαμε με τις υπόλοιπες δραστηριότητες του Τ.Ε. χωρίς δυσκολία.
Για τη συνέχεια είχα έτοιμο ένα κρυπτόλεξο , στο οποίο έπρεπε να εντοπίσουμε 6 λέξεις από Χ. Κάποιοι ζορίστηκαν , κάποιοι όχι και τόσο. Όλοι όμως το χάρηκαν!
Τελευταία δραστηριότητα (τι χαρά!!!) ήταν να γράψουμε το γράμμα στον Αγιο Βασίλη! Μοίρασα στα παιδιά το γράμμα (έχω βάλει στο έγγραφο και τις λέξεις με τις οποίες συμπληρώσαμε τα κενά , αλλά είναι εντελώς ενδεικτικές).
Ταμπλετ, psp, κινητά και υπολογιστες! Με τι διασκεδάζουν σήμερα τα παιδιά???????
Μιλήσαμε για το πώς αρχίζουμε το γράμμα και πώς το τελειώνουμε. Όταν το γράψαμε, ομορφύναμε λίγο το γραμματάκι μας χρωματίζοντάς το και παράλληλα καθίσαμε να σκεφτούμε τι άλλο χρειαζόμασταν.
Ετσι σειρά είχε ο φάκελος. Πρώτα τον φτιάξαμε και ήταν πολύ εύκολο.
Επειτα συζητήσαμε τι πρέπει να κάνουμε με αυτόν. Γράψαμε λοιπόν τη διεύθυνση του Αγιου Βασίλη και το όνομά μας από πίσω. (ξεχασα να βγάλω φωτό από τη σωστή μεριά)
Επειδή στο Παλαίφυτο δεν υπάρχει ταχυδρομείο για να πάμε να τα στειλουμε (όπως έκανα τις προηγούμενες χρονιές ) , έφερα το ταχυδρομικό κουτί του Αγιου στην τάξη.
Αρκετά εύκολη κατασκευή που τη βρήκα στο πιντερεστ από εδώ.
Τύλιξα ένα χαρτόκουτο με χαρτί περιτυλίγματος , έβαλα τις λεπτομέρειες και άνοιξα την τρύπα για τα γράμματα. Την πάνω μεριά την έκανα να ανοίγει , για να μπορέσει ο Αγιος να βγάλει τα γράμματα!
Παρουσίαση
Εδώ από Drive
γραμμα στον αι βασίλη from Ioanna Chats
Κυρίως επηρεασμένο από εδω.
Κυρίως επηρεασμένο από εδω.
Υπέροχα Ιωάννα μου πολύ όμορφα, έξυπνα και δημιουργικά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε , Ελένη μου!
ΔιαγραφήΠάντα υπέροχη! Μπράβο σας! Ένα βραβείο μαζί με τις ευχές μας ! http://55dimotikosxoleio.blogspot.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολύ Χρυσα μου!!!! Θα ανταποδώσω σύντομα!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Δεσποινά μου!
ΔιαγραφήΧίλια Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ!!!!
ΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΙΩΑΝΝΑ!!!!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή