Στο κεφάλαιο 23 ασχοληθήκαμε με το πώς να βρίσκουμε πόσα ακόμη θέλουμε για να φτάσουμε στο 100. Βρήκαμε 2 τρόπους : με πρόσθεση πάνω σε αυτό που έχουμε και με αφαίρεση από το 100.
Σήμερα δουλέψαμε τον τρόπο με την πρόσθεση. Βγάλαμε από την ντουλάπα το στόχο μας , βάλαμε στόχο το 100 και "πετάξαμε" βελάκια.
Δουλέψαμε συμπληρώνοντας πρώτα στον αριθμό μας αυτό που χρειαζόταν για να "πατήσουμε" στην επόμενη δεκάδα και μετά τις δεκάδες που υπολείπονταν για να φτάσουμε στο 100.
π.χ. 34 + 6 + 60 = 100
Μετά προσθέταμε αυτό που βάλαμε
και βρίσκαμε το ποσό που χρειαζόταν (6+60=66).
Στο βιβλίο δούλεψα μόνο την εργασία με τους στόχους και στο Τ.Ε. μόνο την άσκηση α.Ο προοργανωτής και η δραστηριότητά του με όλες αυτές τις εκτιμήσεις πιστεύω πως πιο πολύ μπερδεύει παρά διαλευκαίνει. Αλλωστε στόχος είναι να μάθουμε το ακριβώς και όχι το περίπου. Αν και κάποια παιδιά καταφέρνουν να εκτιμούν το περίπου , πολλά ακόμη δεν είναι σε αυτό το επίπεδο και δεν υπάρχει λόγος να δημιουργώ άγχη εκεί που δε χρειάζεται.
Την αφαίρεση θα τη δουλέψουμε με τον ίδιο τρόπο αύριο. Πρωτα αφαιρούμε δεκάδες για να φτάσουμε στην επόμενη δεκάδα και μετά τις μονάδες που χρειάζονται.
π.χ. Στόχος το 34
100- 60 - 6
Πήραμε και μερικούς στόχους για το σπίτι.
Σήμερα δουλέψαμε τον τρόπο με την πρόσθεση. Βγάλαμε από την ντουλάπα το στόχο μας , βάλαμε στόχο το 100 και "πετάξαμε" βελάκια.
Δουλέψαμε συμπληρώνοντας πρώτα στον αριθμό μας αυτό που χρειαζόταν για να "πατήσουμε" στην επόμενη δεκάδα και μετά τις δεκάδες που υπολείπονταν για να φτάσουμε στο 100.
π.χ. 34 + 6 + 60 = 100
Μετά προσθέταμε αυτό που βάλαμε
και βρίσκαμε το ποσό που χρειαζόταν (6+60=66).
Στο βιβλίο δούλεψα μόνο την εργασία με τους στόχους και στο Τ.Ε. μόνο την άσκηση α.Ο προοργανωτής και η δραστηριότητά του με όλες αυτές τις εκτιμήσεις πιστεύω πως πιο πολύ μπερδεύει παρά διαλευκαίνει. Αλλωστε στόχος είναι να μάθουμε το ακριβώς και όχι το περίπου. Αν και κάποια παιδιά καταφέρνουν να εκτιμούν το περίπου , πολλά ακόμη δεν είναι σε αυτό το επίπεδο και δεν υπάρχει λόγος να δημιουργώ άγχη εκεί που δε χρειάζεται.
Την αφαίρεση θα τη δουλέψουμε με τον ίδιο τρόπο αύριο. Πρωτα αφαιρούμε δεκάδες για να φτάσουμε στην επόμενη δεκάδα και μετά τις μονάδες που χρειάζονται.
π.χ. Στόχος το 34
100- 60 - 6
Πήραμε και μερικούς στόχους για το σπίτι.
Εξαιρετική δουλειά! Και πολύ εύστοχο το σχόλιό σου για την εισαγωγική δραστηριότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτης Πήλιουρας
Σε ευχαριστω πολύ, Παναγιώτη!
Διαγραφή