Εισαγωγή στην 5η ενότητα σήμερα. Μετά την παράκαμψή μας στην 7η επετειακή ενότητα, επιστρέψαμε για να δούμε τι σχεδιάζουν οι ήρωες του βιβλίου μας.
Ξεκινήσαμε κάνοντας ερωτήσεις στα παιδιά για όσα είδαμε μέχρι και την 4η ενότητα. Φτάσαμε λοιπόν ως το σημείο που έφτιαξαν τους καταλόγους με όσα χρειαζονταν για το ταξίδι τους στη Χωχαρούπα.
Επόμενο βήμα ποιο θα ήταν;
Τα παιδιά σκέφτηκαν πως θα έπρεπε η παρέα να παέι για ψώνια! Έτσι μπήκαμε και στην 5η ενότητα.
Πρώτα είδαμε την κάρτα με όλα όσα θα μάθουμε σε αυτήν την ενότητα.
Μετά εστιάσαμε την προσοχή μας στην εικόνα της σελίδας 41. Γνωριμες καταστάσεις για τα παιδιά το εσωτερικό των σουπερμάρκετ.Μιλήσαμε και για τον κύριο που εξετάζει την ημερομηνία λήξης, χωρίς ωστόσο να επιμείνω , αφού θα το βλέπαμε και στη συνέχεια.
Έπειτα , διαβασαμε το διάλογο που είχαν τα παιδιά στο σουπερμάρκετ. Το διάβασα πρώτα εγώ, μετά τα παιδιά μόνα τους σιωπηλά και τέλος μοιραστηκαν οι ρόλοι και υποδυθήκαμε το διάλογο. Αφού υπήρχε χρόνος , έδωσα σε όλα τα παιδιά την ευκαιρία να έχουν κάποιο ρόλο.
Στη συνέχεια απαντήσαμε στις ερωτήσεις του βιβλίου εντοπίζοντας μέσα στο κείμενο τα σημεία. Μιλήσαμε και για την ημερομηνία λήξης και το λόγο για τον οποίο υπάρχει στα προϊόντα που καταναλώνουμε.
Παρακάτω χρησιμοποιήσαμε τις συσκευασίες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι για να κάνουμε την άσκηση 2. Κάθε ομάδα πήρε από 5 συσκευασίες και κατέγραψε στον κατάλογο τα προϊόντα της.
Ακολούθησε η έρευνα των ετικετών. Προσέξαμε τις πληροφορίες που δίνονται πάνω σε κάθε συσκευασία με τη βοήθεια των ερωτήσεων του βιβλίου. Διαλέξαμε και μια συσκευασία και καταγράψαμε όλες τις πληροφορίες που μας έδινε η ετικέτα. (έγγραφο "πληροφορίες συσκευασίας")
Τέλος , κάναμε την άσκηση 1 του Τ.Ε. δίνοντας τις δικές μας ιδέες για το όνομα και τις πληροφορίες της ετικέτας του προϊόντος.
Κατάλογοι- τους βρίσκετε εδώ.
Ξεκινήσαμε κάνοντας ερωτήσεις στα παιδιά για όσα είδαμε μέχρι και την 4η ενότητα. Φτάσαμε λοιπόν ως το σημείο που έφτιαξαν τους καταλόγους με όσα χρειαζονταν για το ταξίδι τους στη Χωχαρούπα.
Επόμενο βήμα ποιο θα ήταν;
Τα παιδιά σκέφτηκαν πως θα έπρεπε η παρέα να παέι για ψώνια! Έτσι μπήκαμε και στην 5η ενότητα.
Πρώτα είδαμε την κάρτα με όλα όσα θα μάθουμε σε αυτήν την ενότητα.
Μετά εστιάσαμε την προσοχή μας στην εικόνα της σελίδας 41. Γνωριμες καταστάσεις για τα παιδιά το εσωτερικό των σουπερμάρκετ.Μιλήσαμε και για τον κύριο που εξετάζει την ημερομηνία λήξης, χωρίς ωστόσο να επιμείνω , αφού θα το βλέπαμε και στη συνέχεια.
Έπειτα , διαβασαμε το διάλογο που είχαν τα παιδιά στο σουπερμάρκετ. Το διάβασα πρώτα εγώ, μετά τα παιδιά μόνα τους σιωπηλά και τέλος μοιραστηκαν οι ρόλοι και υποδυθήκαμε το διάλογο. Αφού υπήρχε χρόνος , έδωσα σε όλα τα παιδιά την ευκαιρία να έχουν κάποιο ρόλο.
Στη συνέχεια απαντήσαμε στις ερωτήσεις του βιβλίου εντοπίζοντας μέσα στο κείμενο τα σημεία. Μιλήσαμε και για την ημερομηνία λήξης και το λόγο για τον οποίο υπάρχει στα προϊόντα που καταναλώνουμε.
Παρακάτω χρησιμοποιήσαμε τις συσκευασίες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι για να κάνουμε την άσκηση 2. Κάθε ομάδα πήρε από 5 συσκευασίες και κατέγραψε στον κατάλογο τα προϊόντα της.
Ακολούθησε η έρευνα των ετικετών. Προσέξαμε τις πληροφορίες που δίνονται πάνω σε κάθε συσκευασία με τη βοήθεια των ερωτήσεων του βιβλίου. Διαλέξαμε και μια συσκευασία και καταγράψαμε όλες τις πληροφορίες που μας έδινε η ετικέτα. (έγγραφο "πληροφορίες συσκευασίας")
Τέλος , κάναμε την άσκηση 1 του Τ.Ε. δίνοντας τις δικές μας ιδέες για το όνομα και τις πληροφορίες της ετικέτας του προϊόντος.
Κατάλογοι- τους βρίσκετε εδώ.
καταλογοι from Ioanna Chats
Πληροφορίες συσκευασίας
Πληροφορίες συσκευασίας
πληροφοριες συσκευασιας from Ioanna Chats
Η Παρουσίαση εδώ.
Η Παρουσίαση εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!