Στο νέο κεφάλαιο ξεκινήσαμε όπως πάντα με την επεξεργασία της εικόνας.
Διατυπώσαμε διάφορες υποθέσεις σχετικά με το τι μπορεί να είχε συμβεί.
Επειτα μπήκαμε στο κείμενο και το επεξεργαστήκαμε κι αυτό.Βρήκαμε τα σημαδάκια της στίξης και τα κυκλώσαμε. Επειτα διαβάσαμε το κείμενο με τη φωνή μας χρωματισμένη ανάλογα με το σημαδάκι που υπήρχε.
Επειτα διαβάσαμε με το ζάρι.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τις παρομοιώσεις δίνοντας διάφορα παραδείγματα για τον παπαγάλο. Εκτός από αυτά της διαφάνειας τα παιδιά βρήκαν και πολλά ακόμη παραδείγματα.
Μετά ασχοληθήκαμε με τον πληθυντικό αριθμό των ουδέτερων επισημαίνοντας το -α στο τέλος.
Συνεχίσαμε με την επεξεργασία του γράμματος Λλ , που ήδη το γνωρίζαμε. Δώσαμε τη γραφή του , το τοποθετήσαμε στο ήσυχο χωριό και στο τρενάκι και το φτιάξαμε με πλαστελίνη.
Αφού φτιάξαμε τον άξονα λέξεων ,΄το εντοπίσαμε και μέσα στο κείμενο.
Υστερα κάναμε προφορικά υποθέσεις χρησιμοποιώντας τη φράση του κειμένου "Λες να είναι..."
Συνεχίσαμε με την άσκηση του βιβλίου που την κάναμε πρώτα στην παρουσίαση με αναγραμματισμό και διαβάσαμε το ποίημα , που έπειτα το ακούσαμε και μελοποιημένο.
Είδαμε και το βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης.
Σήμερα μετά την ανάγνωσή μας (που την κάναμε με ρόλους- κάθε παιδί πήρε και διαφορετικό ρόλο), μπήκαμε στο τετράδιο.
Κατα την επεξεργασία των εικόνων , βρήκαμε και μια εικόνα ενός λεξικού. Ευκαιρία λοιπόν να έρθουμε σε επαφή με το δικό μας λεξικό.
Πρώτα χαζέψαμε το εξώφυλλο και εντοπίσαμε τη λέξη λεξικό.
Επειτα το ανοίξαμε και είδαμε το περιεχόμενό του. Με λίγη βοήθεια από την κυρία δώσαμε και την έννοια του λεξικού και πού μας χρησιμεύει.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του τετραδίου.
Στην παρουσίαση της λέξης λεμόνι , αλλά και σε κάθε λέξη που έχει το τετράδιο δουλεύουμε ως εξής:
Μετά τις ασκήσεις επικεντρωθήκαμε στο δύσκολο -ια. Τα παιδιά δυσκολεύονται λίγο στην ανάγνωσή του μερικές φορές , αλλά περισσότερο δυσκολεύονται στη γραφή του όταν ακούγονται μαζί και ήχοι όπως χ ή γ.
π.χ. ψάρια - ψάργια , φωτιά - φωτχιά
Δουλέψαμε έτσι στην παρουσίαση και στο τετράδιό μας λέξεις που το έχεουν. Τις ζωγραφίσαμε κιόλας!
Παρουσίαση
Εδώ από drive.
Διατυπώσαμε διάφορες υποθέσεις σχετικά με το τι μπορεί να είχε συμβεί.
Επειτα μπήκαμε στο κείμενο και το επεξεργαστήκαμε κι αυτό.Βρήκαμε τα σημαδάκια της στίξης και τα κυκλώσαμε. Επειτα διαβάσαμε το κείμενο με τη φωνή μας χρωματισμένη ανάλογα με το σημαδάκι που υπήρχε.
Επειτα διαβάσαμε με το ζάρι.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τις παρομοιώσεις δίνοντας διάφορα παραδείγματα για τον παπαγάλο. Εκτός από αυτά της διαφάνειας τα παιδιά βρήκαν και πολλά ακόμη παραδείγματα.
Μετά ασχοληθήκαμε με τον πληθυντικό αριθμό των ουδέτερων επισημαίνοντας το -α στο τέλος.
Συνεχίσαμε με την επεξεργασία του γράμματος Λλ , που ήδη το γνωρίζαμε. Δώσαμε τη γραφή του , το τοποθετήσαμε στο ήσυχο χωριό και στο τρενάκι και το φτιάξαμε με πλαστελίνη.
Αφού φτιάξαμε τον άξονα λέξεων ,΄το εντοπίσαμε και μέσα στο κείμενο.
Υστερα κάναμε προφορικά υποθέσεις χρησιμοποιώντας τη φράση του κειμένου "Λες να είναι..."
Συνεχίσαμε με την άσκηση του βιβλίου που την κάναμε πρώτα στην παρουσίαση με αναγραμματισμό και διαβάσαμε το ποίημα , που έπειτα το ακούσαμε και μελοποιημένο.
Είδαμε και το βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης.
Κατα την επεξεργασία των εικόνων , βρήκαμε και μια εικόνα ενός λεξικού. Ευκαιρία λοιπόν να έρθουμε σε επαφή με το δικό μας λεξικό.
Πρώτα χαζέψαμε το εξώφυλλο και εντοπίσαμε τη λέξη λεξικό.
Επειτα το ανοίξαμε και είδαμε το περιεχόμενό του. Με λίγη βοήθεια από την κυρία δώσαμε και την έννοια του λεξικού και πού μας χρησιμεύει.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του τετραδίου.
Στην παρουσίαση της λέξης λεμόνι , αλλά και σε κάθε λέξη που έχει το τετράδιο δουλεύουμε ως εξής:
- ολόκληρη η λέξη αρχικά (με τα χέρια μας κάνουμε το όλο -σν να κυκλώνουμε στον αέρα)
- συλλαβιστά κάθ παρεούλα (με παλαμάκια σε κάθε παρεούλα)
- γράμμα -γράμμα (με παλαμάκι των δαχτύλων - χτυπάμε τους δείκτες μας σε κάθε γραμματάκι)
Μετά τις ασκήσεις επικεντρωθήκαμε στο δύσκολο -ια. Τα παιδιά δυσκολεύονται λίγο στην ανάγνωσή του μερικές φορές , αλλά περισσότερο δυσκολεύονται στη γραφή του όταν ακούγονται μαζί και ήχοι όπως χ ή γ.
π.χ. ψάρια - ψάργια , φωτιά - φωτχιά
Δουλέψαμε έτσι στην παρουσίαση και στο τετράδιό μας λέξεις που το έχεουν. Τις ζωγραφίσαμε κιόλας!
Παρουσίαση
Εδώ από drive.
Συγχαρητήρια για τις παρουσιάσεις σας και για τον αναλυτικό τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή