Για την προσθετική ανάλυση των αριθμών από το 6 ως το 10 αφιερώσαμε και πάλι όλη την εβδομάδα. Τα παιδιά έχοντας αρκετά φρέσκα όσα κάναμε στην προσθετική αναλυση ως το 5 δε δυσκολεύτηκαν καθόλου.
Ξεκινήσαμε και πάλι με δραστηριότητα πριν μπούμε στο βιβλίο.
Χριστουγεννιάτικες κάρτες
Μοίρασα στα παιδιά ορθογώνια κομμάτια κανσόν που τα διπλώσαμε στη μέση για να γίνουν καρτούλες. Μια κόκκινη και μια πράσινη.
Ακόμη τους έδωσα από 4 ορθογώνια κομμάτια χρωματιστό Α4 (το 1/8 της Α4 από άσπρο, ροζ, γαλάζιο και κίτρινο). Μοίρασα μετά στις ομάδες διάφορα μικρά διακοσμητικά (δεντράκια, αστέρια, μπάλες και μικρές παγιέτες).
Κάθε παιδί είχε μπροστά του τις δυο κάρτες. Πήραμε τότε το γαλάζιο κομμάτι και γράψαμε τον αριθμό 6 πάνω. Μετά διάλεξε ο καθένας 6 δεντράκια και τα μοίρασε στις 2 κάρτες με όποιο τρόπο ήθελε.
Κατέγραψε στο γαλάζιο χαρτί το παρεάκι του. Επειτα γράψαμε στον πίνακα όλα τα παρεάκια και το ίδιο έκαναν όλοι στο γαλάζιο χαρτάκι τους.
Συνεχίσαμε με τον ίδιο τρόπο σε διαφορετικό χρώμα χαρτί κάθε φορά για:
Συνεχισαμε με το βιβλίο και το Τ.Ε. Στο βιβλίο γράψαμε τα παρεάκια που σχημάτιζαν τα καγκουρό και φτιάξαμε παρεάκια για το 10. Εδώ έδειξα στα παιδιά ότι μπορούμε να φτιάξουμε όλα τα παρεάκια ξεκινωντας από το 0 ως τον αριθμό που εξετάζουμε βρίσκοντας το συμπλήρωμά του κάθε φορά (μέχρι αυτό το σημείο γράφαμε τα παρεάκια με τη σειρά που επιθυμούσαμε).
Στο τετράδιο εργασιών κάναμε την εργασία με τα βιβλία μεταφέροντας την άσκηση στη γωνιά της ανάγνωσης.
Πήγαμε κι εμείς στη βιβλιοθήκη μας, αδειάσαμε 2 ράφια και μοιράσαμε σε αυτά διαδοχικά 6,7 και 8 βιβλία με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Στο σπίτι δουλέψαμε τις ασκησούλες χωρίς να αντιμετωπίσουμε δυσκολίες.
Φύλλα εργασίας
Ξεκινήσαμε και πάλι με δραστηριότητα πριν μπούμε στο βιβλίο.
Χριστουγεννιάτικες κάρτες
Μοίρασα στα παιδιά ορθογώνια κομμάτια κανσόν που τα διπλώσαμε στη μέση για να γίνουν καρτούλες. Μια κόκκινη και μια πράσινη.
Ακόμη τους έδωσα από 4 ορθογώνια κομμάτια χρωματιστό Α4 (το 1/8 της Α4 από άσπρο, ροζ, γαλάζιο και κίτρινο). Μοίρασα μετά στις ομάδες διάφορα μικρά διακοσμητικά (δεντράκια, αστέρια, μπάλες και μικρές παγιέτες).
Κάθε παιδί είχε μπροστά του τις δυο κάρτες. Πήραμε τότε το γαλάζιο κομμάτι και γράψαμε τον αριθμό 6 πάνω. Μετά διάλεξε ο καθένας 6 δεντράκια και τα μοίρασε στις 2 κάρτες με όποιο τρόπο ήθελε.
Κατέγραψε στο γαλάζιο χαρτί το παρεάκι του. Επειτα γράψαμε στον πίνακα όλα τα παρεάκια και το ίδιο έκαναν όλοι στο γαλάζιο χαρτάκι τους.
Συνεχίσαμε με τον ίδιο τρόπο σε διαφορετικό χρώμα χαρτί κάθε φορά για:
- το 7 , με 7 μπάλες
- το 8 , με 8 αστέρι
- το 9 , με 9 γιορτινές παγιέτες
Συνεχισαμε με το βιβλίο και το Τ.Ε. Στο βιβλίο γράψαμε τα παρεάκια που σχημάτιζαν τα καγκουρό και φτιάξαμε παρεάκια για το 10. Εδώ έδειξα στα παιδιά ότι μπορούμε να φτιάξουμε όλα τα παρεάκια ξεκινωντας από το 0 ως τον αριθμό που εξετάζουμε βρίσκοντας το συμπλήρωμά του κάθε φορά (μέχρι αυτό το σημείο γράφαμε τα παρεάκια με τη σειρά που επιθυμούσαμε).
Στο τετράδιο εργασιών κάναμε την εργασία με τα βιβλία μεταφέροντας την άσκηση στη γωνιά της ανάγνωσης.
Πήγαμε κι εμείς στη βιβλιοθήκη μας, αδειάσαμε 2 ράφια και μοιράσαμε σε αυτά διαδοχικά 6,7 και 8 βιβλία με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Στο σπίτι δουλέψαμε τις ασκησούλες χωρίς να αντιμετωπίσουμε δυσκολίες.
Φύλλα εργασίας
Βραβειάκι από την Προσχολική Παρεούλα μαζί με πολλά συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://prosxolikipareoula.blogspot.gr/
Ευχαριστούμε πολύ , προσχολική παρεούλα!!!!
Διαγραφή