12.9.13
Αύριο λέω να μπω στην πρώτη ενότητα δειλά δειλά κάνοντας ουσιαστικά επανάληψη στην ύλη της Α'.
Θα ξεκινήσω με την εικόνα της σελίδας 10. Μου αρέσει να δοκιμάζω και να εξασκώ τις παρατηρητικές τους ικανότητες και γι ' αυτό πολλές φορές τους βάζω για ένα λεπτό (με το ρολόι) να κοιτάξουν πολύ προσεκτικά την εικόνα και μετα κάνω ερωτήσεις αφού έχουν κλείσει τα βιβλία.
Αυτό θα κάνω και αύριο. Έπειτα θα τους ζητήσω να κλείσουν το βιβλίο και να απαντήσουν μια σειρά ερωτήσεων παρατηρητικότητας όπως : τι χρώμα έχει η τέντα; πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν στην εικόνα; τι κάνει η κυρία στο παραθυρο;κ.ο.κ.
Μετά θα αφιερώσω λίγο χρόνο στην περιγραφή βάζοντας τους (με ανοιχτα τα βιβλία φυσικά) να περιγράψουν όποιο άτομο θέλουν από την εικόνα. Θα συνεχίσω με την 1η άσκηση του φύλλου εργασίας.
Στη συνέχεια θα εκμεταλλευτω τις ερωτήσεις του βιβλίου επιμένοντας στις ολοκληρωμένες απαντήσεις και όχι στις συνηθισμένες και τοσο αγαπημένες τους μονολεκτικές.
Συστήνω τα ρήματα της γνώμης: πιστεύω , νομίζω , θεωρώ.
Αύριο λέω να μπω στην πρώτη ενότητα δειλά δειλά κάνοντας ουσιαστικά επανάληψη στην ύλη της Α'.
Θα ξεκινήσω με την εικόνα της σελίδας 10. Μου αρέσει να δοκιμάζω και να εξασκώ τις παρατηρητικές τους ικανότητες και γι ' αυτό πολλές φορές τους βάζω για ένα λεπτό (με το ρολόι) να κοιτάξουν πολύ προσεκτικά την εικόνα και μετα κάνω ερωτήσεις αφού έχουν κλείσει τα βιβλία.
Αυτό θα κάνω και αύριο. Έπειτα θα τους ζητήσω να κλείσουν το βιβλίο και να απαντήσουν μια σειρά ερωτήσεων παρατηρητικότητας όπως : τι χρώμα έχει η τέντα; πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν στην εικόνα; τι κάνει η κυρία στο παραθυρο;κ.ο.κ.
Μετά θα αφιερώσω λίγο χρόνο στην περιγραφή βάζοντας τους (με ανοιχτα τα βιβλία φυσικά) να περιγράψουν όποιο άτομο θέλουν από την εικόνα. Θα συνεχίσω με την 1η άσκηση του φύλλου εργασίας.
Στη συνέχεια θα εκμεταλλευτω τις ερωτήσεις του βιβλίου επιμένοντας στις ολοκληρωμένες απαντήσεις και όχι στις συνηθισμένες και τοσο αγαπημένες τους μονολεκτικές.
Συστήνω τα ρήματα της γνώμης: πιστεύω , νομίζω , θεωρώ.
λεω τη γνωμη μου from Ioanna Chats
Αν δω ότι ο χρόνος κυλάει καλά , θα μοιράσω σε "ραβασάκια" τα ρήματα και κάθε παιδί θα πρέπει να εκφράσει μια άποψη χρησιμοποιώντας το ρήμα που του έτυχε.
Στην ερώτηση με τις πινακίδες θα επεκτείνω λίγο το θέμα βάζοντας τους να σκεφτούν μια πινακίδα για το δωμάτιό τους. Θα γίνει στην τάξη προφορικά και στο σπίτι, στο φύλλο εργασίας, γραπτά.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι αρκετά απλό και θυμίζει με παιγνιώδη τρόπο το συλλαβισμό. Εξυπακούεται ότι θα το παίξουμε στην τάξη!
Ο συλλαβισμός είναι μια αρκετά εύκολη υπόθεση για τα μικρά(μέχρι να βάλεις τους περιπλοκους κανόνες δηλαδή) . Οι δραστηριότητες εδώ πάντως δεν έχουν απαιτήσεις.
Συνηθίζω στο συλλαβισμό να τους βάζω να χτυπούν παλαμάκια με ρυθμό σε κάθε συλλαβή.
Έτσι θα κάνουμε και την άσκηση με την κουκουβάγια. Έπειτα , θα κάνουμε την ίδια άσκηση στο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας έχει 6 ασκήσεις εκ των οποίων οι 3 πρώτες προορίζονται για την τάξη και οι υπόλοιπες για το σπίτι. Είναι οι ίδιες ασκήσεις μόνο που οι 3 πρώτες βασίζονται στο βιβλίο (και γι' αυτό θα γίνουν στην τάξη) ενώ οι 3 επόμενες είναι επαναληπτικές όσων κάναμε.
Φύλλα εργασίας της ενότητας
Αν δω ότι ο χρόνος κυλάει καλά , θα μοιράσω σε "ραβασάκια" τα ρήματα και κάθε παιδί θα πρέπει να εκφράσει μια άποψη χρησιμοποιώντας το ρήμα που του έτυχε.
Στην ερώτηση με τις πινακίδες θα επεκτείνω λίγο το θέμα βάζοντας τους να σκεφτούν μια πινακίδα για το δωμάτιό τους. Θα γίνει στην τάξη προφορικά και στο σπίτι, στο φύλλο εργασίας, γραπτά.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι αρκετά απλό και θυμίζει με παιγνιώδη τρόπο το συλλαβισμό. Εξυπακούεται ότι θα το παίξουμε στην τάξη!
Ο συλλαβισμός είναι μια αρκετά εύκολη υπόθεση για τα μικρά(μέχρι να βάλεις τους περιπλοκους κανόνες δηλαδή) . Οι δραστηριότητες εδώ πάντως δεν έχουν απαιτήσεις.
Συνηθίζω στο συλλαβισμό να τους βάζω να χτυπούν παλαμάκια με ρυθμό σε κάθε συλλαβή.
Έτσι θα κάνουμε και την άσκηση με την κουκουβάγια. Έπειτα , θα κάνουμε την ίδια άσκηση στο φύλλο εργασίας.
Το φύλλο εργασίας έχει 6 ασκήσεις εκ των οποίων οι 3 πρώτες προορίζονται για την τάξη και οι υπόλοιπες για το σπίτι. Είναι οι ίδιες ασκήσεις μόνο που οι 3 πρώτες βασίζονται στο βιβλίο (και γι' αυτό θα γίνουν στην τάξη) ενώ οι 3 επόμενες είναι επαναληπτικές όσων κάναμε.
Φύλλα εργασίας της ενότητας
(2η ανάρτηση στο ίδιο μάθημα λόγω αλλαγής σχολείου)
16.9.13
Επιστροφή στα παλιά μου λημέρια από σήμερα! Μεγάλη χαρά για όλους μπορώ να πω με μεγάλη ευχαρίστηση! Δεν υπάρχει καλύτερη "πληρωμή" για όσα κάνουμε , όταν βλέπεις με πόση χαρά και αγάπη σε υποδέχονται τόσο οι μαθητές σου όσο και οι γονείς τους! Η τάξη αστεράτη έχει και αστεράτους γονείς!!!
Στα δικά μας τώρα...
Όπως είναι λογικό , οι δυο δευτέρες δεν συμπορεύτηκαν κι έτσι θα ξανακάνω το πρώτο κομμάτι της 1ης ενότητας. Εδώ, επειδή έχω και προτζέκτορα στην τάξη (ευχαριστώ Μαρικάκι μου γλυκό!) , ετοίμασα και μια παρουσίαση για τις δραστηριότητες του βιβλίου και του φύλλου εργασιών. Αποφάσισα να προχωρήσω ως τη σελίδα 13 και να κάνω μέχρι και το ποίημα για το φθινόπωρο , επειδή θέλω να το συνδυάσω με το σχέδιο μαθήματος στα μαθηματικά και τη μουσική στο υπόλοιπο της ημέρας.
H παρουσίαση εδώ.
H παρουσίαση εδώ.
Στο δρόμο για το σχολείο (1) σελ.10-13 from Ioanna Chats
Το φθινόπωρο του Vivaldi για την τελευταία δραστηριότητα με υπέροχες φθινοπωρινές εικόνες.
Το φθινόπωρο του Vivaldi για την τελευταία δραστηριότητα με υπέροχες φθινοπωρινές εικόνες.
Καλή αρχή!! Μ'αρέσει πολύ το μπλογκ σου! Τα λες τόσο απλά, όμορφα και οργανώμένα! Θα σε παρακολουθώ καθημερινά! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου αρεσει!!! Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λόγια!
ΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραία δουλειά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'σαι καλά!!! Καλή χρονιά να έχουμε!!!
ΔιαγραφήΣτα όσα site Κ αν έχω μπει πιο οργανωμένη Κ εξαίσια δουλειά δεν έχω συναντήσει.. σε ευχαριστούμε για το ότι τα μοιράζεσαι. Καλή σχολική χρονιά να έχεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη μου , σε ευχαριστω πάρα πολύ για την εκτίμηση!!! Καλή σχολική χρονιά!
ΔιαγραφήΙωάννα μου σε ακολουθώ από πέρυσι!! τα δευτεράκια μου πετάνε και οφείλονται πολλά σε σένα!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ.Σε ευχαριστώ που δεν μας ξεχνάς και ανεβάζεις και για την Β' τάξη και τώρα που έχεις ολοήμερο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ! Γιάννη μου!!! Με τιμας! Σε ευχαριστω πολύ για τα όμορφα που λες! Φυσικα και δεν ξεχνω ούτε τη Β ουτε την Α! Μακαρι να εχω εμπνευση να ανεβασω και για άλλες ταξεις!Καλή χρονια , γεματη δημιουργια εύχομαι!
ΔιαγραφήΙωάννα μου, κι εγώ σε ανακάλυψα πέρσι και νιώθω πολύ τυχερή για αυτό....Η δουλειά που κάνεις είναι καταπληκτική!!!!Είσαι τόσο δημιουργική και δοτική ...., είσαι το πρότυπο μου, με έχεις κάνει να σκέφτομαι διαφορετικά ως προς τις μεθόδους διδασκαλίας, ιδιαίτερα σε ότι αφορά τη βιωματική μάθηση στην πράξη κι όχι στη θεωρία...Είμαι 18 χρόνια δασκάλα και νομίζω ότι από τότε που άρχισα να αξιοποιώ πολλές από τις ιδέες σου έχω γίνει καλύτερη.....Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατι τετοια μου λέτε και με συγκινείτε!!!! Καλή χρονιά συναδέλφισσα! Χαίρομαι που είναι χρήσιμα όλα αυτά!
ΔιαγραφήΚαλή σχολική χρονιά,Ιωάννα!!Πάντα με έμπνευση και δημιουργικότητα!!Σε ακολουθώ από πέρσι και θα συνεχίσω και φέτος!!Σε ευχαριστώ για τις ωραίες ιδέες και για τον οργανωμένο τρόπο που τις παρουσιάζεις!!Να είσαι καλά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολυ , Ευα μου! Καλή , ξεκουραστη και δημιουργική χρονια εύχομαι!
Διαγραφήκαλησπερα Ιωάννα!!!Καλή σχολική χρονιά να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σε ρωτησω επειδή έχω δευτέρα τάξη ήθελα να σε ρωτήσω αν ξερεις μια κατασκευή τοίχου που καλημεριζει τα παιδιά και τα βαζει να διαλεξουν ποια εικονα ταιριαζει με το συναισθημα τους !!!!!!!!!!είναι για ολες τις ταξεις απλα πιο πολυ ταιριάζει στις μικρές.δεν ξερω αν καταλαβες....
Γεια σου , Στέλλα! Μάλλον εννοείς κάτι τέτοιο https://www.juniorsclub.gr/mia-ksechoristi-kalimera-gia-tous-mathites-tou-dimotikou-tis-amerikanikis-georgikis-scholis-sti-thessaloniki-deite-to-vinteo/
Διαγραφήκαλή χρονιά εύχομαι!!!
καλησπερα Ιωαννα!!!!!!!!!!Καλή σχολική χρονιά να έχουμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννα μου σε χαιρετώ! Μπορούμε να κατεβάσουμε τις παρουσιάσεις σου σε μορφή PPT αντί σε PDF?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντρη μου, καλή σχολική χρονιά! Κατεβάζετε από drive και όχι από slideshare. Πατάς εκεί που λεεί "από Drive εδώ" και μεταφέρεσαι στην παρουσίαση όπου και την κατεβάζεις στον υπολογιστή σου!
Διαγραφή